افغانستان

مولوی عبدالکبیر  خطاب  به مجاهدین:این قهرمانی شما بود که جهان را حیران و جهاد را به پیروزی رساند

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با مسؤلان و مجاهدین کندک خاص نیروهای امارت اسلامی افغانستان گفته است: دشمنان اسلام هرگز نمی خواهند در افغانستان، نظام ناب اسلامی حاکم و دایم باشد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا دیروز با نشر این خبر گفته است:مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرادر این دیدار همچنان تأکید کرده است: اگر نصرت بی پایان الله تعالی، شجاعت و فداکاری شما و مانند شما از سایر مجاهدین  نمی بود، با اسباب موجوده ظاهری نزد مجاهدین، شکست ناتو و امریکا در فهم کسی نمی گنجید. این قهرمانی شما بود که جهان را حیران و جهاد را به پیروزی کشانید

وی افزود: شما هستید که به جهان درس آزادی می دهید و مردمان مظلوم جهان از شما الهام مبارزه را گرفتند.

وی گفت: اکنون که دو هدف مهم جهاد که خروج نیروهای خارجی از افغانستان و تشکیل نظام اسلامی بود تحقق یافته، هدف مهم و اساسی دیگر ما و شما حفظ این نظام اسلامی است. دشمنان اسلام هرگز نمی خواهند در افغانستان، نظام ناب اسلامی حاکم و دایم باشد.

مولوی مجتبی به نمایندگی از کندک خاص نیروهای امارت اسلامی به بزرگان امارت اسلامی اطمینان داد که آماده پذیرش هر دستور آنان هستند. وی با بیان اینکه همانگونه مجاهدان و استشهادیان امارت اسلامی در راه تحکیم نظام اسلامی قربانی دادند، اکنون نیز برای پاسداری از این نظام آماده قربانی های بیشتری می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *