سخن انیس

دستاوردهای بزرگ و انکارناپذیر

امارت اسلامی افغانستان با زمان اندک و امکانات ناچیز کارهای بزرگی را انجام داد و دستاوردهای ملموس و انکارناپذیری داشته است.

امارت اسلامی افغانستان با زمان اندک و امکانات ناچیز کارهای بزرگی را انجام داد و دستاوردهای ملموس و انکارناپذیری داشته است.

آزادی، آرامی، خروج کامل نیروهای اشغالگر، کاهش چشم‌گیر مواد مخدر، جمع‌آوری‌ و تداوی مرتّب معتادین، گردآوری و بررسی گداها، تنظیمات شهری، محو فسادهای گوناگون، جمع کردن گلیم جزایر قدرت و ملوک الطوایفی، محو کامل تعصب، تقلب و تزویر، افتتاح و به راه انداختن پروژه های بزرگ و کوچک ملی و انکشافی و ده‌ها مورد دیگری را می‌توان از دستاوردهای این نظام اسلامی برشمرد.

اگرچه کشورهای شکست‌خورده‌ی اشغالگر و طرفداران اشغال، مسایل را دگرگون جلوه می‌دهند، اما حقیقت امر این است که در ظرف کم‌تر از دوسال، کارهای بزرگی صورت گرفته و نتایج بسا مثبت و ثمربخشی به دست آمده است.

انکار از دستاوردهای بزرگ دوساله، در حقیقت انکار از آفتابی است که با دو انگشت پنهان نمی‌شود.

ملتی‌که در داخل افغانستان حضور دارند و قرار را بر فرار ترجیح داده اند، می‌دانند و به چشم می‌ببینند که نظام اسلامی ما دستاوردهای بزرگ و فراوانی دارد و مجاهدین با کمال احساس‌مندی و درک مسئولیت، شب و روز در خدمت مردم و ملت خویش قرار دارند.

اما یک عده افغان‌هایی که در فضای مکدّر تبلیغاتی قرار دارند یا از روی ساده لوحی و نافهمی و یا از روی عناد، بدخواهی و عقیده‌‌، بر ضد نظام اسلامی و ملی تبلیغات می‌کنند و شب و روز به دستگاه تبلیغاتی دشمنان اسلام و افغانستان، تبدیل شده اند و زهرپاشی می‌کنند.

مردمی که در افغانستان زندگی می‌کنند؛ به طور اغلب حقایق را درک کرده اند و فهمیده اند که دشمنان اسلام و افغانستان، تحمل نظام شریعت‌مدار و ملی را ندارند و پیوسته به خاطر اخلال امنیت افغانستان و بدنامی این نظام خوش‌نام و نشان، تلاش می‌کنند و به تبلیغات زهراگین مبادرت می‌ورزند.

دیدگاه ملت شریف افغانستان این است که؛ این تبلیغات و منفی‌بافی‌ها جایی را نمی‌گیرند، کسانی که مغز خود را در راه تبلیغات منفی و خوشحال ساختن بیگانگان، آب می‌کنند، بهتر است که در کنار ملت و نظام اسلامی قرار بگیرند و در آبادانی و شکوفایی وطن خویش سهیم شوند و فردای درخشانی را به نسل‌های آینده رقم بزنند.

در غیر آن، جز دردِ سر بی‌جا و ضیاع وقت، دستاورد دیگری نخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *