افغانستان

تاکید وزیر امور داخله  بر تأمین شفافیت در این وزارت

وزیر امور داخله از مقام‌های این وزارت خواستار تأمین شفافیت در روند کاری این اداره شده است.

وزیر امور داخله از مقام‌های این وزارت خواستار تأمین شفافیت در روند کاری این اداره شده است.

مولوی سراج الدین حقانی در مراسم معرفی معین جدید تامیناتی وزارت داخله تاکید کرد که در تمامی ادارات مربوط به این وزارت باید اصول و مراتب اداری بگونه درست به پیش برود و شفافیت در همه بخش‌ها تأمین شود.

حقانی گفت: «اکثریت مردم به کار بلدیت ندارند و  به دلیل نا بلدی سروصداها بر می‌خیزد. سروصداها یعنی کار هم به تعویق می‌افتد. اینجا اصول حکمفرماست. اصول به این معنی که مراحل را باید سپری کرد و باید در آینده به رهبری حساب بدهی. اندک ترین غفلت در این راستا تمام وزارت را ضعیف می‌سازد.»

سراج الدین حقانی همچنان از مردم خواست تا هنگام مراجعه به این وزارت برای اجرای امور شان صبور باشند و اصول و نظم این اداره را در نظر بگیرند.

از سویی هم معین جدید تامیناتی وزارت امور داخله در این مراسم تاکید کرد که در تمامی اجراآت مربوط به این اداره پابند قوانین، اصول و مقررات تعیین شده خواهند بود.

عبدالله مختار گفت: «ما به هر اندازه ای که مطابق اصول حرکت آنرا رعایت کنیم، به همان اندازه پیشرفت خواهیم کرد. آینده ما وشما زمانی روشن می‌گردد که کارهای امروز ما روشن باشد. شفافیت آینده در شفافیت امروز نهفته است. این نظام با استخوان فدائیان بوجود آمده. خدا ناخواسته اگر ما با اداره مان برای مقدار پولی، خون شهدا و استخوان‌ فدائیان را بفروشیم، این خیانت بزرگی به شهدا و امارت اسلامی خواهد بود.»

عبدالله مختار بر اساس فرمان رهبر امارت اسلامی به عوض فیض الله جمال به عنوان معین جدید تامیناتی وزارت امور داخله معرفی شده است. او پیش از این به عنوان والی پکتیکا ایفای وظیفه می‌کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *