سخن انیس

سعی تفرقه‌اندازان باطل است

مخالفان امارت اسلامی بعد ازاین‌که در جنگ جبهه‌یی شکست خوردند، به جنگ تبلیغاتی روی آوردند و پیوسته از نفاق و تفرقه میان بزرگان امارت اسلامی حرف می‌زنند و دل‌ خوش می‌کنند.

مخالفان امارت اسلامی بعد ازاین‌که در جنگ جبهه‌یی شکست خوردند، به جنگ تبلیغاتی روی آوردند و پیوسته از نفاق و تفرقه میان بزرگان امارت اسلامی حرف می‌زنند و دل‌ خوش می‌کنند.

اما حقیقت امر این است که میان بزرگان امارت اسلامی اصلاً اختلافی وجود ندارد و همه با یک‌صدا از عالیقدر امیرالمؤمنین، شیخ القرآن و الحدیث، هبت الله آخوندزاده (حفظه الله) اطاعت می‌کنند و امر این امیر فرهیخته و شریعت‌مدار را لازم الاجرا می‌دانند.

امارت اسلامی متشکل از علما، متنفذین و مجاهدینی است که منافع اسلامی و ملی را بر همه چیز ترجیح می‌دهند و برای زنده نگهداشتن اسلام و شریعت و برای برافراشتن درفش عزت، آزادی و استقلال از مال و جان خود گذشته اند و می‌گذرند.

بدون شک این تبلیغات، ادامه‌ی تبلیغاتی است که در بیست اشغالگران و طرف‌داران شان به راه انداخته بودند، اما نتیجه نداد و نتوانستند از میوه‌ی آن مستفید شوند.

حالا نیز این تبلیغات منفی اثرگذار نخواهند بود و این دروغ‌پراگنی‌ها جایی را نخواهند گرفت.

کشورهای مغرض و انسان‌های منفی‌نگر، پیوسته به دروغ متوصل می‌شوند، اما دروغ، جز بی‌وقاری و شرم‌ساری نتیجه‌ی دیگری ندارد.

پس بر همه لازم است که ازاین حقیقت آفتابی چشم‌پوشی نکنند و بر وحدت و یکپارچگی امارت اسلامی افغانستان، اذعان و اعتراف نمایند.

چون بیست سال امریکا، ناتو، کشورهای متجاوز، مغرض و غلامان شان برای ایجاد فاصله میان بزرگان امارت اسلامی میلیون‌ها دالر را به مصرف رساندند.

اما به لطف خداوند حکیم و اراده‌ی آهنین بزرگان مخلص و مجاهد، هیچ‌درزی به وجود نیامد و دشمنان نتوانستند با شیطنت و منافقت، به اهداف شوم خود برسند.

حالا که امارت اسلامی به‌حیث یک قوت و یک کشور مقتدر و مستقل در منطقه، قامت بلند کرده و لرزه در اندام دشمنان اسلام و افغانستان افکنده است، به‌هیچ‌صورت دشمنان نمی‌توانند شکافی ایجاد کنند و این زنجیر فولادین وحدت و اخوت را از هم بگسلانند.

پس سعی دشمنان، سعی باطل و بی‌جاست و بر آنان است که به جای تبیلغات منفی و دروغ‌بافی، به راستی رو بیاوند و بر حقانیت امارت اسلامی تسلیم شوند و بر دستاوردهای بزرگ آن، اقرار و اعتراف نمایند.

چون به حقیقت پیوستن و اظهار حقایق، میزان اعتبار را بلند می‌برد و جهان و جهانیان بر آن وقع و ارزش می‌گذارند.

در غیرآن، این تبلیغ‌گران و دروغ‌بافان، بیشتر خلع اعتبار خواهند شد و فزون‌تر ازاین در حضیض ذلتِ بی‌اعتباری سقوط خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *