افغانستان

اعلامیه معاونیت سیاسی ریاست‌الوزرا: حمله بر مساجد و مراسم مذهبی نشان دهنده ضعف دشمن است

معاونیت سیاسی ریاست‌الوزرای امارت اسلامی افغانستان، در واکنش به حمله روز گذشته بر مراسم فاتحه خوانی شهید مولوی نثار احمد احمدی، معاون و سرپرست پیشین ولایت بدخشان،

‏معاونیت سیاسی ریاست‌الوزرای امارت اسلامی افغانستان، در واکنش به حمله روز گذشته بر مراسم فاتحه خوانی شهید مولوی نثار احمد احمدی، معاون و سرپرست پیشین ولایت بدخشان،

حمله بر مساجد و مراسم مذهبی را نشان دهنده ضعف دشمن دانسته است.

در اعلامیه‌یی که‌ از سوی دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا منتشر شده، آمده است: دشمنان کور دل افغانستان و اسلام، در مسجد نبوی فیض آباد مرکز بدخشان در مراسم فاتحه خوانی شهید مولوی نثار احمد احمدی، انفجاری را انجام دادند که در اثر آن شماری از هموطنان ما شهید و زخمی شدند.

در اعلامیه گفته شده است: ‏حمله بر مساجد و مراسم مذهبی نشان دهنده ضعف دشمن و دشمنی آشکار با احکام و مقدسات اسلامی است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

معاونیت سیاسی، این حمله را به شدت محکوم کرده و گفته است که به نیروهای امنیتی دستور داده شود تا عاملان حادثه را پیدا کنند و به محکمه شرعی بسپارند.

در اخیر، از بارگاه ایزد متعال برای شهدای حادثه بهشت برین، برای زخمیان شفای عاجل و برای خانواده‌های شان صبر جمیل استدعا شده‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *