افغانستان

ادعا‌های کشورهای جهان در مورد حضور گروه‌های تروریستی در افغانستان تبلیغ برای آنها است

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی می‌گوید که هم اکنون به غیر از گروه داعش هیچ گروه تروریستی دیگری در افغانستان فعالیت ندارد، وی می‌افزاید که ادعاهای کشورهای جهان در مورد حضور گروه‌های تروریستی تبلیغ برای آنها است.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی می‌گوید که هم اکنون به غیر از گروه داعش هیچ گروه تروریستی دیگری در افغانستان فعالیت ندارد، وی می‌افزاید که ادعاهای کشورهای جهان در مورد حضور گروه‌های تروریستی تبلیغ برای آنها است. ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی شام دیروز به رادیو آزادی گفت که صحبت های کشورهای منطقه و جهان در مورد حضور گروه های دیگر تروریستی در افغانستان به گفته او تبلیغ برای این گروه ها می‌باشد.

 

ذبیح الله مجاهد افروده:”داعش بسیار به سطح پائین در افغانستان حضور دارد، اما بسیار کمرنگتر از گذشته و سرکوب شده است، قوای امارت اسلامی هنوز هم در برابر آنها با جدیت ایستاده اند.”

 

سخنگوی امارت اسلامی گفته است که گروه ها و یا حلقات تروریستی دیگر در افغانستان حضور ندارد و ادعاهای خطر دانستن افغانستان درست نیست.

 

ذبیح الله مجاهد در حالی در این مورد سخن می‌گوید که نشریه دیپلومات چاپ واشنگتن به تازگی از قول ملل متحد در مورد حضور القاعده، تحریک طالبان پاکستان و چند گروه دیگر در افغانستان خبر داده است.

 

دیپلومات نوشته است که بعد از بقدرت رسیدن امارت اسلامی در افغانستان حملات تحریک طالبان پاکستان در خاک پاکستان ۵۲ درصد بیشتر شده.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *