اخبارافغانستان

جلسه کمیته تفکیک و تصفیه قراردادها برگزار شد

یازدهمین جلسه کمیته تفکیک و تصفیه قراردادها به رهبری مولوی محمد صابر معتصم بالله، معاون مالی و اداری ریاست عمومی اداره امور با اشتراک اعضای کمیته در تالار جلسات ریاست عمومی اداره امور برگزار شد.

نشست با تلاوت قرآن‌کریم آغاز شد؛ پس از آن معاون مالی و اداری ریاست عمومی اداره امور ضمن تأکيد در تسریع پروسه تصفیه و تفکیک قراردادها، گفت که در جریان بررسی پروژه ها شفافیت در نظر گرفته شود تا حق بیت المال و مردم ضایع نشود.

اعضای دارالانشأ کمیته تفکیک و تصفیه قراردادها پیرامون برخی پروژه‌های (ساختمانی) با در نظر گرفتن یافته‌ها، معلومات خویش را در حضور اعضای کمیته ارائه نموده و در روشنایی احکام شریعت و قانون تصامیم لازم اتخاذ گردید.

کمیته تفکیک و تصفیه قراردادها، قرارداد پروژه‌هایی را تفکیک و تصفیه می‌نماید که بعد از پیروزی امارت اسلامی، پروسه تدارکاتی و پرداخت‌ آنها به حالت تعلیق قرار گرفته اند.

در این جلسه فیصله صورت گرفت تا یک هیئت فنی و تخنیکی متشکل از شرکت برشنا و ریاست حفظ و مراقبت ریاست دفتر ریاست الوزراء به رهبری مولوی محمد یوسف سعد، رئیس تعمیرات، حفظ و مراقبت اداره امور، ساحه را از نزدیک بازدید و برآورد ثانی نموده و گزارش آنرا در جلسه بعدی کمیته تفکیک و تصفیه قراردادها رائه کند.

این جلسه با دعای خیر پایان یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *