اخبارافغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی؛ بر ارائه خدمات بهتر و تسهیلات بیشتربه مهاجران افغان درپاکستان، تاکید کرد

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با قنسل افغانستان در شهر کراچی پاکستان تاکید کرد که مسئولان نهاد های دیپلماتیک افغانستان در پاکستان برای ارائه خدمات به مهاجرین  وایجاد تسهیلات لازم برای آنان تلاش نمایند.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا دیروز با مولوی سید عبدالجبار قنسل افغانستان در شهر کراچی ، دیدار کرد.در این دیدار، مولوی سید عبدالجبار صحبت نمود و در خصوص کارکردها و فعالیت‌های قنسلگری افغانستان در کراچی  به معاون اداری ریاست الوزرا گزارش داد.

وی افزود: مسئولان سفارت افغانستان در پاکستان بخصوص قنسلگری افغانستان در شهر کراچی جهت ارائه خدمات بهتر برای مهاجرین افغان و برطرف ساختن مشکلات آنان از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نمی‌ورزند.

مولوی عبدالجبار همچنان گفت که مسئولان این قنسلگری برای حل مشکلات عودت‌کننده اجباری نیز اقدامات لازم را انجام داده و جهت ایجاد تسهیلات لازم برای آنان تلاش می‌نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا فعالیت‌ها و کارکردهای نهادهای دیپلماتیک افغانستان در پاکستان بخصوص قونسلگری افغانی شهر کراچی را مورد ستایش قرار داده افزود: با ایجاد کمیسیون جداگانه جهت رسیدگی به مشکلات مهاجرین عودت‌کننده توجه خاص شده است.

مولوی حنفی همچنان از مسئولان  نهاد های دیپلماتیک افغانستان در پاکستان خواست تا در زمینه ارائه خدمات به مهاجرین در آن کشور و ایجاد تسهیلات لازم برای آنان تلاش نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *