سخن انیس

بیداری نیروهای امنیتی کشور قابل تقدیر است

 

نیروهای کشفی و امنیتی کشور با گذشت هر روز جدی‌تر و بیدارتر می‌شوند و برای امنیت و آرامش مردم خود، تلاش شبانه‌روزی و بی‌دریغ می‌نمایند.

اگرچه از لحظاتی که ولایات و پایتخت کشور از لوث اشغالگران و همدستان شان پاک گردیده است، امنیت در سراسر کشور تٲمین شده و مردم با خاطر آرام و اطمینان قلبی، مشغول امور زندگی و مصروف پیشبرد روزگار خود استند.

اما با گذشت هر روز تدابیر امنیتی بهتر می‌شود و نیروهای کشفی و امنیتی کشور برای ردیابی و به دام‌انداختن اخلالگران و اختطافچیان، گام‌های موثری بر می‌دارند و برای درهم‌کوبیدن و نابودی آنان، تلاش جدی می‌نمایند.

از طریق رسانه‌های تصویری دیدیم؛ کودک اختطاف شده در کابل که، توسط نیروهای امنیتی کشور از چنگ آدم ربایان آزاد می‌شود، صحنه‌ی مملو از شادمانی و خوشی را ایجاد کرده است و پدر کودک آزادشده، با شعارهای زنده‌باد امیرالمؤمنین و پاینده باد امارت اسلامی افغانستان، با کمال شادمانی و محبت به دست‌بوسی و روبوسی نیروهای امنیتی کشور می‌شتابد.

این خود می‌رساند که مردم از اقدامات به‌موقع و هدفمند نیروهای کشفی و امنیتی کشور خرسند استند و پیوسته ابراز رضایت و شادمانی می‌کنند.

در کنار آزادشدن کودک، اختطافچیان نیز به هلاکت رسیدند و جزای اعمال شنیع و شوم خود را از سوی نیروهای امنیتی بیدار کشور دیدند.

هموطنان گرامی!

همه در جریان استیم که با پبروزی امارت اسلامی؛ گلیم جنگ، خونریزی و بدامنی در سراسر کشور برچیده شد و میزان مواد مخدر و فساد به صفر رسید، اختلاس و استفاده‌‌جویی‌ها نیز به حد آخری کاهش یافت.

در کنار نعمت آزادی و آرامی، پروژه‌های بازسازی و انکشافی نیز به خوبی به پیش میروند و تمام جهانیان، شاهد آبادی و انکشاف روزافزون در افغانستان استند.

اما متٲسفانه دشمنان افغانستان، این همه‌دستاوردها را نادیده می‌گیرند و شب و روز بر ضد نظام اسلامی و ملی ما به تبلیغات زهراگین می‌پردازند.

خوشبختی دراینجاست که ملت افغانستان به استثنای چند تا افراد فراری، دیگر همه در کنار حکومت خود ایستاده اند و از امنیت، آرامش و انکشاف متوازن در کشور خود راضی و خوشنود استند.

واضح است نظامی که ملت را با خود داشته باشد؛ شکست‌ناپذیر است، به هیچ‌صورت توطیه و دسیسه‌ی بیرونی‌ها کارگر نمی‌افتد و پایه‌هایش متزلزل نمی‌شود.

اظهارات اخیر مولوی امیرخان متقی وزیر امور خارجه کشور در ترکمنسان در نشستی که با تاجران افغان مقیم آنجا داشت، چراغ امید را در دل‌های تاجران و سرمایه‌داران کشور روشن ساخت و پیام پرمحتوا، همه‌جانبه و اطمینان‌بخشی را برای تمام ملت رنجدیده‌ی افغانستان رساند.

امیدواریم کسانی که توسط دشمنان افغانستان فریب خورده و مغزشویی شده بودند، بعدازاین اطمینان حاصل کنند و با کمال عشق و علاقه به کار و سرمایه‌گذاری در کشور خود بپردازند و این خانه‌ی مشترک را آباد و شکوفا بگردانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *