اخبارافغانستان

سرپرست د افغانستان بانک نقش پول الکترونیکی در معاملات را مهم دانست

سرپرست  د افغانستان بانک در دیدار با مسوولان شرکت ام تی ان  نقش پول الکترونیکی در معاملات را مهم دانست.

دفترمطبوعاتی د افغانستان بانک دیروز با نشر این خبر گفته است: د افغانستان بانک نشست را پیرامون همکاری و تسهیل معاملات الکترونیکی بین این  بانک و مسولان شرکت ام تی ان برگزار کرد.

در این نشست، هدایت الله بدری سرپرست دافغانستان بانک گفت: د افغانستان بانک از تلاش ها و ابتکارات در جهت کاهش استفاده از پول نقد در معاملات و ترویج معاملات الکترونیکی قدردانی می کند و متعهد است تا در پرتو قوانین و مقررات از فعالیت های موسسات مالی بانکی و غیر بانکی در کشور حمایت کند.

بدری نقش پول الکترونیکی در معاملات را مهم دانست و از تعهد مسولان شرکت ام تی ان در ارائه خدمات بهتر درین زمینه استقبال نموده به آنان وعده همکاری داد.

رییس بانک مرکزی افزود که د افغانستان بانک متعهد است تا در زمینه فعال سازی سیستم های جدید به منظور ارائه خدمات و امکانات معیاری و موثر به مردم با سرمایه گذاران، شرکت ها و تجار همکاری کند.

مسوولان شرکت ام تی ان یادآور شدند که این شرکت از مدت ها بدینسو به مردم خدمات ارائه می کند ومی خواهد فعالیت های خود را به ویژه در زمینه پول الکترونیکی و خدمات معیاری گسترش داده و جهت ایجاد تسهیلات بیشتر و ارائه خدمات معیاری،  سیستم های جدید را توسعه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *