سخن انیس

فرمان‌برداری از امر امیر، رمز موفقیت امت اسلامی

هر ملت و امتی که از امر امیر خود پیروی کند و از دستورات آن تابع‌داری نماید، بدون شک به قله‌های موفقیت می‌رسد و پیروزی و خوشبختی به استقبال شان می‌شتابد.

 

هر ملت و امتی که از امر امیر خود پیروی کند و از دستورات آن تابع‌داری نماید، بدون شک به قله‌های موفقیت می‌رسد و پیروزی و خوشبختی به استقبال شان می‌شتابد.

در افغانستان از آغاز تحریک اسلامی طالبان گرفته تا به امروز که آن تحریک، به یک نظام مقتدر و مستقل اسلامی تبدیل شده است، ملت مجاهد افغانستان از امر امیران خود پیروی کرده اند و طبق هدایت فرمان امیران و زعیمان مجاهد خویش عمل نموده اند.

این فرمان‌برداری و اطاعتِ مجاهدین، باعث شد که بزرگ‌ترین قدرت جهان در این کشور با شکست فاحشی مواجه شود و با تلفات سنگین و روزگار تلخ و سیاه، افغانستان را ترک بگوید.

اگرچه در بیست سال اشغال، دشمن از لحاظ اسلحه، وسایل و نیروی نظامی به مراتب نسبت به امارت اسلامی با کمیت بلندی قرار داشت، اما از لحاظ کیفیت و معنویت به مراتب، امارت اسلامی افغانستان فوقیت داشت و نظم و قوت مجاهدین در این بیست سال، جایگاه خود را در سطح جهان تثبیت کرد.

ایمان‌داری، تابع‌داری و معنویتی که در نیروهای امارت اسلامی بود و هست، در کره‌ی خاکی وجود ندارد و در جهان نظیرش را سراغ نداریم.

ملت مجاهد افغانستان، به محض صدور فرمان امیر خود از حملات رویارویی گرفته تا مرز حملات استشهادی پیش رفتند و دشمن متجاوز و بی‌خدا را با فداکاری و جان‌نثاری بی‌دریغ خویش برای ابد تار و مار کردند.

همین که حالا هم که نامی از مجاهدین افغانستان برده شود، لرزه در اندام امریکا، ناتو و دیگر اشغالگران می‌افتد و دست شان از کار و فعالیت باز می‌ماند.

الحمدلله نعمت اتحاد و اطاعت هنوز در میان این ملت قهرمان و مجاهدین امارت اسلامی به درستی وجود دارد و به هیچ‌صورت پایه‌های اخوت، برادری و همدلی این ملت قهرمان و مجاهد متزلزل نخواهد شد.

اگرچه دشمنان اسلام و افغانستان، از سالیان سال است که تخم نفاق در میان ملت و خصوصاً در میان مجاهدین می‌پاشند، اما به نصرت خدای بزرگ و اراده‌ی ملت مجاهد، این تخم‌پاشی ها و زهرپاشی‌ها نتیجه نمیدهد و با گذشت هر روز این پلان‌های شوم و شیطانی به شکست مواجه می‌شود و از بنیاد خنثا می‌گردد.

چون ملت ما، شربت شیرین اتحاد و اتفاق را از آدرس امارت اسلامی همیشه چشیده اند و هیچ‌گاه به نفاق و فتنه‌ی  دشمنان افغانستان، تن نمی‌دهند و شربت ناب اخوت و برادری را فدای زهر نفاق و بدبختی نمی‌نمایند.

این ملت در چهل و چند سال، آسیب زیادی را از آدرس احزاب و گروه‌های متعصب و نفاق‌افگن دیدند و حالا الحمدلله به نعمت بزرگ اتحاد و برادری رسیده اند.

بناءً این نعمت را به هیچ‌قیمتی از دست نمی‌دهند و دیگر به هیچ‌صورت دنباله‌رو گروه‌ها و جریان‌های نفاق‌افگن، متعصب و فسادپیشه نخواهند بود و برای همیشه در کنار امارت اسلامی که نظام واقعاً مشروع، ملی و اسلامی است، تا پای جان خواهند ایستاد.

زنده باد افغانستان متحد و مستقل.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *