افغانستان

تعدادی از خانواده های شهدا در کاپیسا کمک ریافت کردند

ملاعبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین طی سفری به ولایت کاپیسا با برخی از خانواده های شهدای خاص(استشهادی) ملاقات نمودند.

ملاعبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین طی سفری به ولایت کاپیسا با برخی از خانواده های شهدای خاص(استشهادی) ملاقات نمودند.

وی طی این سفر ضمن دیدار از چگونگی روند کاری ریاست امور شهدا و معلولین آن ولایت با برخی از خانواده های شهدای خاص (استشهادیان) در مرکز و ولسوالی های تگاب، الهسای و نجراب از نزدیک ملاقات نموده، مشکلات و چالشهای آنها را استماع نمودند.

معین مسلکی و تخنیکی در ملاقات با خانواده های شهدای خاص گفت: «در کشور نظام اسلامی حاکم گردیده است و از برکت عفو عمومی عالیقدر امیرالمؤمنین  است که امروز  پدر مجاهد و پدر نظامی حکومت قبلی بدون چالش و تبعیض کنار هم زندگی میکنند.»

موصوف علاوه نمود: «مردم افغانستان طی ۴۵ سال گذشته قربانی های زیادی داده است، خداوند این جانفشانی های مردم ما را قبول کند و به برکت قربانی های آنها در کشور امنیت و صلح تأمین گردیده و به هیچ فرد اجازه داده نشود تا نفاق را بین مردم بوجود آورده و دست آوردهای جهاد مانرا نابود نمایند.

این مقام وزارت شهدا و معلولین  با احسان الله بریال والی ولایت کاپیسا  نیز ملاقات نمود.

در این ملاقات والی کاپیسا ضمن خوش آمدید به معین وزارت امور شهدا و معلولین از ارایه خدمات رهبری این وزارت به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت ستایش بعمل آورد.

موصوف طی صحبت های خود افزود: امارت اسلامی افغانستان نسبت به نظام قبلی به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت خدمات شایسته ارایه نموده است.

وی همچنان در عرصه ارایه خدمات به ورثه شهدا و معلولین به ریاست شهدا و معلولین آن ولایت تعهد همکاری همه جانبه نمود.

معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین طی این سفر به (۱۹) خانواده شهدای خاص کمک های نقدی نمود که به هر خانواده مبلغ پانزده هزار افغانی رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *