جهان

مجاهدین حماس در حال بازیابی قدرت و تسلط بر غزه است

رسانه صهیونیستی «معاریو» درباره بازگشت تدریجی مقاومت فلسطین به قدرت در نوار غزه هشدار داد.

رسانه صهیونیستی «معاریو» درباره بازگشت تدریجی مقاومت فلسطین به قدرت در نوار غزه هشدار داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، خبرنگار حوزه جنگ روزنامه صهیونیستی «معاریو» درباره شکست رژیم اسرائیل در جنگ علیه غزه نوشت: عناصر وابسته به حماس توانسته اند کنترول برخی تاسیسات شهری در شمال نوار غزه را به دست بگیرند.

این روزنامه چاپ تل آویو افزود که کنترول نیروهای

حماس بر تاسیسات شهری می تواند به مرور زمان موجب از دست رفتن دستاوردهای جنگ علیه غزه شود.

خبرنگار معاریو درباره بی توجهی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرنوشت اسرای این رژیم هم نوشت: اگر کسی از اعضای خانواده نتانیاهو نیز اسیر شده بود، حالا وضعیت فرق می کرد و وی برای آزادی آنها تلاش بیشتری می کرد.

بعد از حدود چهارماه جنگ علیه غزه، شکست کابینه رژیم صهیونیستی در دستیابی به دو هدف اعلامی این کابینه یعنی نابودی حماس و آزادی اسرا موجب تشدید تنش ها بین سران رژیم صهیونیستی شده و جایگاه ائتلاف حاکم بر کابینه این رژیم در میان توده صهیونیست ها را تضعیف کرده است.

برخی کارشناسان منطقه و رژیم صهیونیستی معتقدند که برقراری آتش بس در جنگ غزه منجر به سقوط فوری کابینه نتانیاهو شده و وی به خاطر شکست از مقاومت فلسطین و پرونده های فساد، محاکمه خواهد شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز صحی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی و پس از چندی یورش زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداخته و ضربات مهلکی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *