افغانستان

معاون اداری ریاست الوزرا: تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی در اولویت قرار دارند

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با رئیس شرکت دولتی انکشاف ملی گفته که تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی از جمله کانال قوش تیپه از اولویت‌های امارت اسلامی است.

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با رئیس شرکت دولتی انکشاف ملی گفته که تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی از جمله کانال قوش تیپه از اولویت‌های امارت اسلامی است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر خبرنامه ای از دیدار مولوی عبدالسلام حنفی، با عبدالرحمن عطاش، رئیس شرکت دولتی انکشاف ملی خبر داده است.

در این دیدار ابتدا عبدالرحمن عطا، رئیس شرکت امارتی انکشاف ملی صحبت نموده و راجع به کارکردها و فعالیت‌های این شرکت خدمت مقام معاونیت اداری ریاست الوزرا گزارش ارائه کرد.

وی از تکمیل شدن بخش عظیمی از پروژه بزرگ کانال قوش تیپه خبر داده و گفت شرکت انکشاف ملی پروژه‌های انکشافی زیادی را روی دست دارد که تعدادی از آنها تکمیل گردیده و کار بالای تعدادی دیگر نیز به شدت جریان دارد.

رئیس شرکت انکشاف ملی با اشاره به جریان کار تعمیر شفاخانه جمهوریت نیز معلومات داده و افزود که در آینده بسیار نزدیک کار آن تکمیل و به بهره‌برداری سپرده می‌شود.

از سوی هم مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا گفت که تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی از جمله کانال قوش تیپه از اولویت‌های امارت اسلامی است

که با تکمیل شدن آنها از یک سو برای مردم فرصت‌های شغلی ایجاد می‌گردد و از سوی دیگر پایه‌های اقتصادی در کشور مستحکم می‌شود.

عبدالسلام حنفی همچنین از مسئولین شرکت انکشاف ملی خواست تا در جریان تطبیق پروژه‌ها با دقت کامل عمل نموده و در آبادانی کشور کوشا باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *