سخن انیس

نیروهای اسرائیلی، به بیماری روانی مبتلا شده اند

مجاهدین و مقاومت‌گران فلسطین در غزه، با گذشت هرروز قوی‌تر می‌شوند و عاشقانه به جهاد و مقاومت می‌پردازند.

 

مجاهدین و مقاومت‌گران فلسطین در غزه، با گذشت هرروز قوی‌تر می‌شوند و عاشقانه به جهاد و مقاومت می‌پردازند.

بیش از چهل روز می‌شود که اشغالگران اسرائیلی به حمایت مستقیم امریکا و کشورهای غربی حملات هوایی، زمینی و دریایی را علیه غزه و مجاهدین حماس به راه انداخته اند و شب و روز با بمباردمان سنگین و حملات گسترده، غزه را آماج قرار می‌دهند و جنایت می‌آفرینند.

اما هنوز نیروهای اشغالگر و متجاوز اسرائیل، دستاوردی ندارند و به جز ویران‌کردن خانه‌ها، مساجد، مراکز علمی شهر غزه و به شهادت رساندن زن و کودک و مردم بی‌گناه، کاری را انجام نداده اند.

متقابلاً مجاهدین غزه با گذشت هرلحظه، تانگ‌های دشمن را نابود می‌کنند و هدف‌گیران ماهر جهادی بر چهره‌های نیروهای متجاوز صهیونیستی شلیک می‌کنند و چشم‌های خونبار و غرض‌آلود آنان را از حدقه بیرون می‌آورند.

قرار گزارش‌های دقیق‌ و موثق، تلفات دشمن متجاوز به مراتب بیش‌تر ازآن است که روزانه اعلان می‌شود و از رسانه‌ها به گوش می‌رسد.

نیروهای اسرائیلی در کوچه و پس‌کوچه‌ی غزه در دام    مجاهدین می‌افتند و از شدت ضربات مجاهدین و تلفات سنگین، لحظه‌به‌لحظه جا بدل می‌کنند و به فرار و گریز رو می‌آورند.

مجاهدین غزه با حملات پیچیده‌ی شان، دشمن متجاوز را گیچ کرده اند و زود است که سربازان اسرائیلی در کوچه و پس‌کوچه‌ی غزه، روانی و دیوانه شوند.

واضح است هر کافری که در سرزمین‌های اسلامی تجاوز کرده است، سرانجام با مبتلاشدن به بیماری روانی مجبور به فرار شده اند.

نیروهای امریکا و ناتو در افغانستان زمانی که در دام مجاهدین افتادند، تکلیف روانی پیدا کردند و با گریه و زاری  مجبور به ترک افغانستان شدند.

حالا نوبت متجاوزان اسرائیلی است که از شدت جنگ و ضربات، دیوانه می‌شوند و با رسوایی و روسیاهی مجبور به ترک غزه و زمین‌های اشغالی فلسطین خواهند شد.

آنان جز فرار و گریز راه دیگری ندارند و باید از همین حالا راه نجات شان را بسنجند و شهر غزه و سرزمین‌های اشغالی را ترک بگویند.

در غیر آن، غزه و سرزمین‌‌های اشغال‌شده، به مسلخ متجاوزین مبدل خواهند شد و اشغالگران روزگار سیاه‌تر و تلخ‌تری را تجربه و سپری خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *