افغانستان

سازمان ملل متعهد به کمک با زارعین افغان است

مقام های سازمان ملل متعهد به کمک با زارعین افغان اند و تاکید دارند که کمک های آنان الی تغییر زندگی کشاورزان افغان ادامه خواهد یافت.

مقام های سازمان ملل متعهد به کمک با زارعین افغان اند و تاکید دارند که کمک های آنان الی تغییر زندگی کشاورزان افغان ادامه خواهد یافت.

به گزارش آژانس باختر: مقام های وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، نشستی را به هدف همآهنگی با سازمان خوراک و زراعت سازمان ملل متحد، برگزار کردند

در این نشست ریچارد ترانچارد نماینده سازمان خوراک و زراعت سازمان ملل متحد در کابل از تعهد این سازمان بر ادامه همکاری و تلاش برای تغییر زندگی دهقانان و مالداران افغانستان اطمینان داد و گفت: تلاش بیشتر داریم که مردم افغانستان را به امنیت و مصئونیت غذایی برسانیم، این کار از طریق حمایت دهقانان و مالداران صورت می‌گیرد.

وی افزود: اولویت ما توسعه زراعت و مالداری است تا در زندگی مردم این ملک تغییر مثبت بیاوریم و اقتصاد مردم بهبود یابد، در این زمینه همکار وزارت زراعت می‌باشیم،

مولوی صدراعظم عثمانی معین وزارت زراعت، فعالیت‌های سازمان خوراک و زراعت ملل متحد را موثر خواند و خواستار ادامه و افزایش کمک‌های این سازمان به مالداران و دهقانان افغانستان شد.

وی خاطرنشان کرد: دهقانان و مالداران افغانستان نیاز بیشتر به کمک در بخش‌های توزیع تخم اصلاح شده، اصلاح نسل حیوانات، تخم سبزی ها، ترویج درختان میوه‌‌ یی، بازاریابی محصولات و ماشین‌آلات عصری، دارند.

همچنان مسئولان سازمان خوراک و زراعت سازمان ملل متحد، اطمینان دادند که پروژه ‌های شان را مطابق نیازمندی‌های مردم افغانستان عیار میکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *