سخن انیس

ظلم اسرائیل، کی به پایان میرسد؟

اسرائیل، سالیان سال است که در حق مردم فلسطین ظلم می‌کند و با بم‌های سنگین و راکت‌های آتشین شهر و دیار و خانه و کاشانه‌ی آنان را ویران می‌نماید و خود شان را اعم از زن و مرد و پیر و جوان به قتل می‌رساند.

اسرائیل، سالیان سال است که در حق مردم فلسطین ظلم می‌کند و با بم‌های سنگین و راکت‌های آتشین شهر و دیار و خانه و کاشانه‌ی آنان را ویران می‌نماید و خود شان را اعم از زن و مرد و پیر و جوان به قتل می‌رساند.

این ظلم با گذشت هروز قوت می‌گیرد، با شدت ادامه دارد و پایانش هنوز پیدا نیست.

در این جنگ طولانی، مردم فلسطین خصوصاً مردم غزه، بیشترین ضربات را متحمل و بیشترین تلفات را متقبل شده اند.

اسرائیل خونخوار در این روزها چون گرگ درّنده و تیزدندان حمله می‌کند، بی‌باکانه فاجعه می‌آفریند و متحجرانه به قتل عام می‌پردازد.

اما در قبال این جنایت بزرگ، هیچ کشوری صدا بلند نمی‌کند و فریاد مظلومان تاریخ را نمی‌شنوند.

امریکا و جهان غرب باوجودی که لاف دفاع از حقوق بشر میزنند، پیوسته اسرائیل را حمایت و تجهیز می‌کنند و با گذشت هر روز، گرگ جنایت آن را چاق‌تر می‌سازند.

کشورهای اسلامی و به ویژه جهانِ عرب در این مورد هیچ‌گونه عکس العمل سازنده ندارند و برنامه نجات فلسطین هم در روی دست شان نیست.

آنان، بنابر معامله‌هایی که با امریکا و غرب دارند، نمی‌توانند واکنشی داشته باشند و حتی سخنی به زبان بیاورند.

از سوی دیگر، همه زیر زلف بلند دالر خواب استند و یکروزه عیش‌ونوش خود را به کل جهان نمی‌دهند و غم نجات فلسطین و مسلمانان، اصلاً در لوح خیال شان نیست.

مسلمانان غیر عرب هم، با شیوه های مختلف به تار گیسوی دالر امریکا بسته استند و نمی توانند برخلاف ذوق امریکا و غرب اقدامی بکنند و یا حداقل سخنی بگویند.

تنها امارت اسلامی و یک‌دو کشور اسلامی هستند که این جنایت را تقبیح کردند و برای جلوگیری این جنایات نابخشودنی موقف گرفتند.

بقیه همه در خواب خرگوشی اند و در موج معیشت و زندگی پرزرق و برق به سر می‌برند.

اما این همه بی‌تفاوتی و بی مسئولیتی های جهان اسلام بازهم جهاد مسلمانان فلسطین رو به انکشاف است و با گذشت هروز اسرائیل را  در تنگنا قرار می‌دهند و خواب را از چشم رژیم صهیونیستی می‌ربایند.

ان‌شاءالله روزی میرسد که فلسطین به فتوحات بلندی دست پیدا کند و بیت المقدس و سرزمین های مقبوضه را آزاد نمایند و طبل موفقیت بکوبند و پیروزی‌های چشم‌گیر شان را جشن بگیرند.

ان‌شاءالله العظیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *