سخن انیس

شهدای روزافزون فلسطین

فلسطین، بیش از هفتاد سال می‌شود در میان موج خون شنا می‌کند و همه روزه زیر ساطور بدترین ظالم جهان یعنی؛ یهودی‌های تروریست، مظلومانه جان می‌دهند و به شهادت می‌رسند.

فلسطین، بیش از هفتاد سال می‌شود در میان موج خون شنا می‌کند و همه روزه زیر ساطور بدترین ظالم جهان یعنی؛ یهودی‌های تروریست، مظلومانه جان می‌دهند و به شهادت می‌رسند.

همه‌ در جریان استند که در این روزها، اسرائیل غاصب، بی‌رحمانه به بمباردمان غزه و نقاط دیگر فلسطین می‌پردازد و توسط بم‌های ویرانگر و موشک‌های آتشین شهر، دیار، خانه، مسجد و امکاکن مقدسه را به خاک یکسان می‌کنند.

در این جنایت بزرگ، روزانه صدها تن فلسطینی اعم از زن، مرد، پیر و جوان و اطفال به شهادت میرسند و شمار شهدا هم روزافزون بوده و با گذشت هرلحظه، بیشتر می‌شود.

اما، جهان و کشورهای اسلامی، همه پنبه به گوش گذاشته اند و متٲسفانه این جنایت هولناک را نمی‌بینند.

ملت فلسطین، بدون شک در وضعیت ناگواری قرار دارند و با گذشت هرلحظه، روزگار تلخ و روزهای تاریکی را تجربه می‌کنند.

جای بسیار اندوه و حسرت است که کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان، در این حالت اسفناک، بی‌تفاوت استند و هیچ‌کشور اسلامی به استثنای امارت اسلامی افغانستان و یک‌‌ ـ دو کشور اسلامی دیگر، بقیه همه در عیش‌ونوش استند که حتی صدایی بلند نمی‌کنند.

ملت فلسطین امروز به طور دسته‌جمعی در انظار جهانیان، مظلومانه جام شهادت می‌نوشند و پیکرهای نازک شان توسط بم‌های آتشین و پُرقدرت اسرائیل که ساخت‌ امریکا می‌باشد، پاره پاره می‌شوند.

اما، در چنین وضعیت دردناک هیچ صدایی نیست که برای دفاع از مظلومان تاریخ بلند شود و برای ظالمان بگوید که؛ چرا چنین مظالم در حق یک ملت مستضعف و بی‌چاره صورت می‌گیرد و چرا زنان، کهن‌سالان و جوان همه قتل عام می‌شوند؟؟.

امروز اگر تنها جهان اسلام کمر همت ببندند، نه‌تنها که فلسطین را نجات میدهند بلکه اسرائیل را برای ابد نابود می‌کنند و دیگر کافران جهان را نیز درس عبرت می‌دهند.

تنها ملت قهرمان و مجاهد افغانستان، توانست در نیم قرن دو ابرقدرت جهان را به زانو درآورند و برای شان بفهمانند که دل مسلمان لبریز از ایمان، غیرت و شجاعت است و برای دفاع از ناموس، خاک، سرزمین و ارزش‌های خویش، سر میدهند و سنگر نه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *