سخن انیس

سکوت مرگبار جهان اسلام در قبال فلسطین

همه در جریان استند؛ ده‌ها سال می‌شود که اسرائیل در حق ملت فلسطین ظلم روا میدارد و همه‌روزه فلسطینی‌ها را به جرم مسلمان‌بودن و به جرم دفاع از بیت المقدس و سرزمین شان به قتل می‌رساند.

همه در جریان استند؛ ده‌ها سال می‌شود که اسرائیل در حق ملت فلسطین ظلم روا میدارد و همه‌روزه فلسطینی‌ها را به جرم مسلمان‌بودن و به جرم دفاع از بیت المقدس و سرزمین شان به قتل می‌رساند.

جنگ کنونی که در غزه و فلسطین ادامه دارد، در تاریخ بی‌پیشینه بوده و روزانه صدها تن از مردم بی‌گناه توسط بمباردمان بی‌رحمانه‌ی اسرائیل تروریست به شهادت می‌رسند و خانه‌های شان نیز به ویرانه مبدل می‌شوند.

قتل عامی که در غزه و فلسطین جریان دارد، قابل تحمل نیست و هیچ انسانی در مقابل انسانی، به چنین عمل بی‌رحمانه دست نمی‌زند.

اما صهیونیست خون‌آشام و دشمن انسانیت، بی‌باکانه همه‌روزه طفل، زن، پیر و جوان فلسطین را به شهادت می‌رسانند و در پیش چشم جهانیان پیکرهای شان را با بم‌های خوشه‌یی و موشک‌های زهری، تکه تکه و پاره پاره می‌نمایند.

این روند ظالمانه روزهاست که در نوار غزه و برخی از مناطق فلسطین ادامه دارد و ملت قهرمان فلسطین زیر آوار می‌شوند و زیر ساطور جفای اسرائیل غاصب، خردوخمیر می‌گردند.

اما دردا و دریغا که جهان در برابر این مظالم حرفی به زبان نمی‌آورند و حتی امریکا و جهان غرب این گونه‌ اعمال تروریستی را حمایت می‌کنند و برای از بین بردن ملت‌ مظلوم فلسطین، اسرائیل را تسلیح و تجهیز می‌نمایند.

سازمان ملل متحد، نهادهای مدافع حقوق بشری و سازمان‌های مدنی همه‌وهمه در قبال این جنایت، خاموش استند و حرفی به زبان نمی‌آورند و اعتراضی بلند نمی‌کنند.

کشورهای اسلامی نیز در برابر این جنایت عظیم و نابخشودنی، سکوت شرم‌ناک و مرگباری را اختیار کرده اند و حتی نمی‌توانند صدایی برای اعتراض بلند کنند و زخم خونین برادران خود را فریاد بزنند.

این امر نشان می‌دهد که کشورهای اسلامی همه در کام اژدهای غرب فرو رفته اند و به استثنای امارت اسلامی افغانستان

و یک‌دو کشور اسلامی، دیگر هیچ کشور اسلامی به خود جرئت نمی‌دهد که در مقابل جنایت هولناک و قتل عام ملت مظلوم فلسطین، قامت بلند کند و حتی حرفی به زبان آورد.

این سکوت، واقعاً مرگ‌بار است و برای امت اسلامی ننگ تاریخ و لکّه‌ی سیاهی‌ست که برای ابد، در جبین این امت باقی میماند.

ما از جهان کفر گِله‌ای نداریم و خط شان هم از ما جداست.

اما کشورهای اسلامی متٲسفانه در قبال افغانستان نیز بی‌تفاوت بودند و حتی با امریکای متجاوز در زمان اشغال افغانستان، همسویی داشتند و به نفع امریکای جنایت‌کار و نیروهای صلیبی، سر می‌جنباندند.

این کشورها امروز در قبال قتل عام فلسطین و مردم بی‌گناه غزه نیز چادر بی‌تفاوتی بر سر کرده اند و با دیدن صحنه‌های خونین، چینی هم در پیشانی شان نمی‌افتد و خمی ابرو در هم نمی‌آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *