سخن انیس

فلسطین؛ قلب خنجرخورده‌ی جهان اسلام

فلسطین، قلب خنجرخورده‌ی جهان اسلام؛ ده ها سال است که در آتش جنگ تحمیلی می‌سوزد و این سرزمین، توسط یهودی‌های خون‌آشام وجنایتکار اشغال شده است.

فلسطین، قلب خنجرخورده‌ی جهان اسلام؛ ده ها سال است که در آتش جنگ تحمیلی می‌سوزد و این سرزمین، توسط یهودی‌های خون‌آشام وجنایتکار اشغال شده است.

در این جنگ؛ امریکا و غرب نقش برجسته دارند و پیوسته از رژیم غاصب و تروریستی یهودی حمایت می‌کنند.

امریکا و جهان غرب سلاح، مهمات، کروزهای مخرب و دوربرد، سیستم دفاعی پیشرفته، انواع تانگ و طیاره‌های بلندپرواز و بم‌افکن به اسرائیل کمک می‌کنند و اسرائیل را به یک نیروی غاصب، اشغالگر، متجاوز و تروریست تبدیل کرده اند.

اما دردا و دریغا که کشورهای اسلامی در برابر این وحشی‌گری‌های اسرائیل و جنایات نابخشودنی این رژیم جنایتکار، بی‌تفاوت استند و خصوصاً کشورهای عربی در قبال این امر، خاموشی مرگباری وشرم‌آوری را اختیار کرده و مهر سکوت بر لب زده اند.

واضح است، کشورهایی که در تحت سیطره‌ قرار دارند، حق حرف زدن را ندارند و جز اینکه جنایات یهود و رژیم سفاک صهیونیزم را توجیه کنند، دیگر وظیفه‌ ی هم ندارند.

در این روزها غزّه و ملت مجاهد فلسطین زیر بمباردمان مدهش رژیم خون‌خوار اسرائیل خردوخمیر می‌شوند ، اطفال و زنان،  پیر و جوان در غزه و مناطق مختلف فلسطین بی‌رحمانه از طرف لشکر خون‌آشام اسرائیل به شهادت می‌رسند و جراحت بر می‌دارند، اما جهان و کشورهای  کفری و اسلامی به ویژه کشورهای عربی غالبا در سکوت مرگبار به سر می‌برند و حتی واکنشی از خود در قبال این جنایت عظیم، نشان نمی‌دهند.

در غزه آب، برق، غذا و سیستم ارتباطی قطع شده و رژیم سفاک اسرائیل، لحظه به لحظه دست به جنایت می‌زند و به قتل عام مبادرت می‌ورزد.

در همین لحظه‌یی که من قلم به دست دارم ومینگارم، جنایات لشکر خون‌آشام اسرائیل به شدت ادامه دارد و مردم فلسطین اعم از زن و مرد ، خرد و بزرگ، در زیر ساطور جوروجفای این رژیم غاصب جان‌می‌دهند و خانه‌‌وکاشانه‌ی شان، توسط بم‌‌های آتشین اسرائیل می‌سوزند و نابود می‌گردند.

از زیر آوارهای خانه‌های ویران‌شده و از میان امواج آتش و دود جنایات اسرائیل، فریادهای دردناک و غم‌انگیزی بلند می‌شود و دل هر بیننده و شنونده را آتش می‌زند.

اما از ترس امریکا و کشورهای جنگ‌افروز و مستکبر، کشوری نمی‌تواند صدا بلند کند و به ضجّه و فریاد مظلومان تاریخ برسد.

امارت اسلامی افغانستان، اگرچه مشکلات خود را دارد و هنوز از طرف جهان و کشورها به رسمیت‌ شناخته نشده است، اما با آن‌هم صدای خود را بلند کرد و اعمال ظالمانه‌ی رژیم اسرائیل را تقبیح و مکرراً از جهان وبه ویژه  کشورهای اسلامی خواسته است که در قبال جنایات اسرائیل بی‌تفاوت نباشند و به فریاد ملت مظلوم فلسطین رسیدگی نمایند.

ملت متدین و مجاهد افغانستان نیز از جهان و کشورها و خصوصاً از کشورهای اسلامی می‌خواهند که به فریاد خونین فلسطین برسند و اسرائیل را وادار سازند تا از جنایت دست بکشد و از مرکب جهل و جنایت پایین آمده، به جرم و جنایت خویش، نقطه‌ی پایان بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *