افغانستان

دیوار احاطوی موسسه تحصیلات عالی میدان وردک به هزینه ۴۰ میلیون افغانی ساخته می‌شود

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در ادامه سفر های کاری خویش به ولایات مختلف کشور عازم ولایت میدان وردگ گردیده، ضمن گذاشتن سنگ تهداب دیوار احاطه موسسه تحصیلات عالی آن ولایت در گردهمایی مردمی شرکت کرد.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی در ادامه سفر های کاری خویش به ولایات مختلف کشور عازم ولایت میدان وردگ گردیده، ضمن گذاشتن سنگ تهداب دیوار احاطه موسسه تحصیلات عالی آن ولایت در گردهمایی مردمی شرکت کرد.

مولوی نداء محمد ندیم سرپرست وزارت تحصیلات عالی حین گذاشتن سنگ تهداب دیوار احاطه متذکره  گفت که دیوار احاطه یاد شده به مصرف ۴۰ میلیون افغانی در پنجصد جریب زمین احداث خواهد شد که از بودجه وزارت تحصیلات عالی پرداخت می گردد.

مسئولان، استادان و محصلان موسسه تحصیلات عالی میدان وردگ از اعمار دیوار احاطه موسسه یاد شده ابراز خرسندی نموده از این اقدام وزارت تحصیلات عالی قدردانی کردند.

متعاقباً سرپرست وزارت تحصیلات عالی در گردهمایی مردمی که در آن شیخ نورالحق انور رئیس عمومی اداره امور، والی و قوماندان امینه ولایت میدان وردگ، مجاهدین، اعضای شورای علماء، شیوخ مدارس جهادی، متنفذین محل، استادان و محصلان شرکت کرده بودند، شهادت و پای مردی مردم مجاهد و علم پرور میدان وردگ را ستایش نموده از کار نامه های آنان در طول جهاد مقابل اشغالگران به نیکی یاد نمود.

وی همچنان در رابطه به مزایایی اتحاد و اتفاق میان مسلمانان، تطبیق شریعت، برنامه های دعوت و ارشاد در نهاد های تحصیلی و نیازمندی آن، اطاعت از امیر و دفاع از فرامین آن از راه های مختلف، مبارزه علیه جنگ های فکری و تبلیغاتی غرب و استادگی در مقابل آن و سایر دسایس دشمنان اسلام و افغانستان صحبت کرد.

وی اضافه نموده گفت که هر فرد این جامعه مسئولیت دارد که ضمن اطاعت از دستورات بزرگان کشور، در راستای مبارزه علیه تبلیغات مغرضانه دشمنان وطن وجیبه دینی و مهینی شان را ادا نموده و در راستای پیشرفت و انکشاف کشور تلاش نمایند.

سخنرانان ضمن سپاسگزاری از تشریف آوری سرپرست وزارت تحصیلات عالی به ولایت میدان وردگ، پیرامون موضوعات مختلف از جمله توجه بیشتر به توسعه و انکشاف نهاد های تحصیلی آن ولایت صحبت نمودند.

سرپرست وزارت تحصیلات عالی هفته گذشته نیز طی سفر کاری به زون شمال و شمال شرق کشور، ۱۴ پروژه را در نهاد های تحصیلی زون های یاد شده افتتاح و ۱۵ پروژه دیگر را منظور نموده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *