افغانستان

سهیل شاهین:امارت اسلامی متعهد به تشدید تلاش‌ها در مبارزه با مواد مخدر است

سهیل شاهین، رئیس دفتر سیاسی امارت اسلامی در دوحه در دیدار با سفیر ایتالیا برای افغانستان گفت: امارت اسلامی متعهد به گسترش و تشدید تلاش‌هایش در مبارزه با مواد مخدر است.

 

سهیل شاهین، رئیس دفتر سیاسی امارت اسلامی در دوحه در دیدار با سفیر ایتالیا برای افغانستان گفت: امارت اسلامی متعهد به گسترش و تشدید تلاش‌هایش در مبارزه با مواد مخدر است.

شاهین در صفحه توییتر خود نوشته است: او همراه با سفیر ایتالیا برای افغانستان دیدار و روی دست‌آورد‌های امارت اسلامی در خصوص مبارزه با مواد مخدر در کشور صحبت کرده است.

وی گفته است که آنان در مورد پیشرفت‌هایی که امارت اسلامی در برابر مبارزه با موادی دربخش های مختلف داشته است و همچنان تداوی معتادان صحبت کرده و تاکید داشته است: امارت اسلامی متعهد به گسترش و تشدید تلاش‌هایش در مبارزه با مواد مخدر است.

شاهین همچنان به سفیر ایتالیا برای افغانستان  گفته است:امارت اسلامی همزمان با این تلاش‌هایش از جامعه بین‌الملل می‌خواهد، روند مبارزه با مواد مخدر  را با فراهم‌سازی پروژه‌های جایگزین ‹ کشت بدیل› تقویت کنند.

نشست سه جانبه میان افغانستان، ازبیکستان و امارات متحده عربی برگزارشد

نشست سه جانبه میان افغانستان، ازبیکستان وامارات متحده عربی دیروز درمیدان هوایی بین المللی کابل برگزارشد.

دراین نشست ملا حمیدالله آخندزاده  سرپرست وزارت ترانسپورت وهوانوردی ملکی ، شیخ شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم ، بخت الرحمن  شرافت رئيس خط آهن،الهام محکموف وزیر ترانسپورت ازبیکستان،بابر اسلاموف وزیر معادن ازبیکستان و یک هیئت عالیرتبه امارات متحده عربی حضورداشتند.

امام الدین احمدی سخنگوی وزارت هوانوردی وملکی به آژانس باخترگفت:‌ دراین نشست سه جانبه  درباره معادن افغانستان،حمل ونقل ، ترانزیت  وتوسعه راه آهن و نیز اتصال آسیای جنوبی و مرکزی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گفته احمدی، یک هیئت بلند پایه ازبیکستان  یک ماه قبل به افغانستان آمده بودند و علاوه از بندر تورخم از برخی مناطق ترانزیتی  دیدن کردند و درباره موارد یاد شده به همکاری های مشتر ک  تاکید کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *