افغانستان

معین وزارت امور شهدا و معلولین وضعیت‌ ورثه‌ شهدا در کهمرد بامیان را بررسی کرد

 

شیخ عبدالحکیم حقانی، معین وزارت امور شهدا و معلولین طی سفر کاری‌اش به بامیان، به برررسی وضعیت خانواده‌های شهدا در ولسوالی کهمرد این ولایت پرداخت.

دفتر مطبوعاتی وزارت امور شهدا و معلولین، با ارسال خبرنامه‌یی به آژانس باختر گفته است که حقانی برخی از ورثه‌ شهدا را در روستای کلیچ آن ولسوالی از نزدیک ملاقات کرده، مشکلات آنان را به بررسی و کمک‌های نقدی به آنان سپرد.

در خبرنامه آمده است وی افزوده که هدف اساسی از جهاد مجاهدان کشور، کسب منافع دنیوی نه٬ بل تطبیق شریعت اسلام و احکام الهی بوده که در این راه‌ جان های‌ شیرین‌شان را قربانی کردند. در خبرنامه تذکررفته است  که وی علاوه بر آن، فعالیت‌ها و کارکرد‌های ریاست امور شهدا و معلولین بامیان را نیز بررسی کرده و بیان داشته است که بودجه اختصاصی سال ۱۴۰۲ به این ریاست، باید طبق طرح و لایحه وزارت امور شهدا و معلولین به گونه شفاف و به موقع به ورثه شهدا و افراد دارای معلولیت رسانیده شود.گفته شده است که معین وزارت امور شهدا و معلولین، از مسؤلان ریاست یادشده خواست که افراد که در این ولایت نیاز به کمک دارند، باید شامل مساعدت‌های مؤسسات و نهادهای کمک رسان شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *