سیاسی

مجاهد؛ شمشیر می‌زند و حماسه و آزادی می‌آفریند

دشمنان، پیوسته برای محو و نابودی دین مقدس اسلام تلاش می‌ورزند و از طُرُق مختلف می‌خواهند بر ستون فقرات امت اسلامی ضربه وارد کنند و فرش سیاه سلطه و سیطره‌ی خود را در جهان، هموار نمایند.

احمد شاه

دشمنان، پیوسته برای محو و نابودی دین مقدس اسلام تلاش می‌ورزند و از طُرُق مختلف می‌خواهند بر ستون فقرات امت اسلامی ضربه وارد کنند و فرش سیاه سلطه و سیطره‌ی خود را در جهان، هموار نمایند.

اما مجاهد است که برای پاسداری از دین مقدس اسلام سینه سپر می‌کنند، از امت اسلامی حراست نموده و برای گسترش دین مقدس اسلام؛ جان‌های شیرین خود را فدا می‌نمایند.

درست است که؛ هر مسلمان در پیشگاه رب العالمین جایگاهی دارد، اما مسلمان‌ِ مجاهد مقام رفیع و بلندتری دارد و در پیشگاه رب العزت از وجاهت و جایگاه خاصی برخوردار می‌باشد.

چون شمشیر مجاهد است که تمام شعبات و ابعاد دین مقدس اسلام را محافظت می‌کند و تمام شئون و بخش‌های آن را زنده نگه می‌دارد.

مجاهدین استند که باخون پاک خود، درخت اسلام را آبیاری نموده به بار می‌نشانند و تاریخ رنگینی را در دفترچه‌ی روزگار ثبت می‌نمایند.

مجاهدین شر خدا و شمشیر خدا استند و این شمشیرهاستند که از نیام بیرون می‌آیند، بر گردن باطل و باطل‌پرستان و طاغوت و طاغوت‌پرستان، به زور بازوی شیرها اصابت می‌کنند و باطل و طاغوت را از بیخ و بنیاد نابود می‌گردانند.

افغانستان عزیز نیز سرزمین مجاهدخیز و شهیدپرور است و این مجاهدین بودند که در درازنای تاریخ با خون پاک شان گلیم اشغالگران را جمع کردند و ماشین جنگی و نظامی متجاوزان خون‌آشام را از چرخش باز ماندند و بالآخره کشور را از سیطره سیاه آنان برای همیشه پاک نمودند.

واضح است در بیست سال، لشکر دجّال متجاوز با همدستی مسلمان‌نماها، افغانستان را مرکز نظامی و سیاسی خود ساخته بودند و می‌خواستند ازاین طریق سیطره خود را در دیگر نقاط جهان نیز گسترش بدهند.

اما شجاعت و فداکاری مجاهدین افغانستان، طلسم متجاوزان خون‌خوار را شکستاند و آنان را در انظار جهانیان برای ابد رسوا و شرمسار ساخت.

پس دست‌های هر مجاهد؛ قابل بوسیدن است، هریک سزاوار تقدیر و ستایش اند و هر یک ستاره‌ی درخشانی است در آسمان تاریخ کشور که برای ابد می‌درخشند.

جهان اسلام و خصوصاً برخی از کشورهایی که از ترس امریکا و ناتو لرزه در اندام شان افتاده بود، باید مدیون فداکاری و مبارزات قهرمانانه‌ی مجاهدین افغانستان باشند و برای ابد آفرین بگویند.

چون مجاهدین افغانستان بود که دماغ اشغالگران و تجاوزگران را در خاک ذلت و زبونی مالیدند و بساط سلطه و سیطره‌ی شان را از این مرزوبوم برچیدند.

اگر شجاعت، مردانگی و شمشیر برّنده‌ی مجاهدین افغانستان نمی‌بود، اکثر کشورها در هاوان تجاوز امریکا خردوخمیر می شدند و در آتش اسلحه‌ی تشعشعی، و بم‌‌ها و کروزهای آتشین ناتو ذوب می‌گردیدند.

اما، همت بلند و ایمان و غیرت سرشار مجاهدین افغانستان بود که دشمنانِ تادندان‌مسلحی   متکبر را به زانو در آورد و گلیم اشغالگری و استعماری شان را از این مرزوبوم برچید.

باید گفت: بر نسل‌های آینده‌ی کشور نیز لازم است که ازاین قهرمانان الگو بگیرند، خالدوار شمشیر خدا و علی‌وار شیر خدا شوند و با جهاد و مبارزه‌ی اسلامی، تاریخ اسلام، ملک و ملت را رنگین و پرشکوه، رقم بزنند.

در آخر روزهای فتح، پیروزی، استقلال و آزادی را برای تمام ملت مجاهد افغانستان تبریک می‌گوییم و راه جهاد و و مبارزه را برای همیش؛ سبز و روشن می‌خواهیم و برای شهدای راه عزت و آزادی جنت الفردوس از بارگاه رب العالمین استدعا می‌نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *