افغانستان

مولوی عبدالسلام حنفی:امارت اسلامی برنامه‌های انکشافی را عادلانه تطبیق می‌کند

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از علما و متنفذین ولایت سرپل گفت که امارت اسلامی برنامه‌های انکشافی زیادی روی دست دارد که به تمامی نقاط کشور به صورت عادلانه تطبیق خواهد شد.

معاون اداری ریاست الوزرا در دیدار با جمعی از علما و متنفذین ولایت سرپل گفت که امارت اسلامی برنامه‌های انکشافی زیادی روی دست دارد که به تمامی نقاط کشور به صورت عادلانه تطبیق خواهد شد.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا با نشر این خبر گفته است که مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا با جمعی از علما و متنفذین ولایت سرپل دیدار نمود. در این دیدار، داملا محمد نادر حقجو معاون والی و مولوی محمد صادق حکیمی مستوفی ولایت سرپل به نمایندگی از علما و متنفذین صحبت نموده و با اظهار خوشحالی  از تأمین امنیت سرتاسری و استقرار نظام اسلامی در کشور، راجع به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و تعلیم و تربیه در ولایت سرپل معلومات ارائه نمودند.

آنان افزودند که مسئولین محلی امارت اسلامی جهت رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی ننموده همیشه در پی خدمت رسانی بهتر می‌باشند.

همچنان گفتند که سرپل یکی از ولایات دارای معادن و منابع زیر زمینی است که متأسفانه در اداره قبلی هیچ گونه توجهی در این ولایت صورت نگرفته است، بناءً از رهبری امارت اسلامی درخواست کردند تادر قسمت تطبیق پروژه‌های انکشافی،بازسازی، سرک حلقوی و اعمار بند سلطان ابراهیم در ولایت سرپل توجه جدی نمایند.

مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا گفت که مردم ولایت سرپل در زمان جهاد علیه اشغالگران؛ شهامت‌ها و مجاهدت‌های فراوانی به خرج داده اند ، آزادی و پیروزی کشور در نتیجه زحمات و فداکاری‌های مردم مجاهدپرور ما بدست آمده است.

معاون ریاست الوزرا گفت که امارت اسلامی برنامه‌های انکشافی زیادی روی دست دارد که به تمامی نقاط کشور به صورت عادلانه تطبیق خواهد شد.

مولوی عبدالسلام حنفی همچنان گفت که در رابطه به پروژه های یاد شده توجه خاص صورت خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *