سخن انیس

به تبلیغات منفی، گوش ندهید!

سال‌های سال‌است که شماری از مردم جز تبلیغات منفی و زهرآگین، برای وطن چیز دیگری ندارند.

سال‌های سال‌است که شماری از مردم جز تبلیغات منفی و زهرآگین، برای وطن چیز دیگری ندارند.

این قماش، از بام و تا شام تبلیغات منفی و زهرپاشی می‌نمایند و از این طریق به زیان افغانستان و به نفع بیگانگان حرف می‌زنند و مزدوری می‌کنند.

این سرزمین بیش از چهل و چندسال است که دستخوش جنگ، خشونت، فقر، بربادی، بدبختی و تبلیغات منفی بوده است.

با استفاده از وضعیت تلخ و ناگوار افغانستان، کشورها خواستند که در این سرزمین از خود افرادی داشته باشند و به نفع شان کارهایی را انجام بدهند.

یک عده مسلحانه در خدمت خارجی‌ها قرار گرفتند و حتی در صف نیروهای اشغالگر و متجاوز قرار گرفته در مقابل مجاهدین به جنگ و نبرد پرداختند.

اما عده‌ای دیگری با قلم در مقابل جهاد و مبارزات اسلامی برخاستند و فکر و اندیشه‌ی خود را در خدمت اشغالگران و بیگانگان قرار دادند و ازاین طریق پول و امکانات مادی به دست آوردند و هنوزهم می‌آورند.

اگرچه جنگ مسلحانه در افغانستان به پایان رسیده است و تنها یک تعداد قلم‌به‌دستان هنوز از بیرون کشور به نفع اجانب قلمک می‌زنند، اوضاع افغانستان را دگرگون جلوه می‌دهند و به تبلیغات زهرآگین می‌پردازند.

در این قسمت ملت افغانستان باید قضاوت خود را داشته باشند و آنچه که بالعین می‌بینند را بازتاب دهند و آفتاب حقایق را در هاله‌ی ابهام، پنهان نکنند

همچنان ملت شریف ما باید فریب دستگاه‌های تبلیغاتی مخالف نظام اسلامی و میزهای‌گرد را نخورند و آنچه که به چشم می‌بینند را در نشست‌ها و مجالس انعکاس بدهند.

ما همه می‌بینیم که نظام اسلامی ما شب و روز درخدمت مردم بوده و از امنیت و آرامش گرفته تا کارهای بسا بزرگی عام النفعه و انکشافی در ظرف دوسال انجام داده شده اند و مردم در یک فضای کاملاً امن و آرام و رفاه‌بخش، به سر می‌برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *