افغانستان

مولوی عبدالکبیر: امارت اسلامی در کنار تاجران ایستاده است

کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با تاجران گفت امارت اسلامی در کنار تاجران ایستاده و آماده هرگونه همکاری با آنان می باشد.

کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با تاجران گفت امارت اسلامی در کنار تاجران ایستاده و آماده هرگونه همکاری با آنان می باشد.

دفتر مطبوعات ریاست الوزرا دیروز با نشر خبر نامه یی گفته است.

مولوی عبدالکبیر کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی با تاجران بخش های مختلف افغانستان دیدار نموده است. در این دیدار حاجی زلمی عظيمی و حاجی عبید به نمایندگی از دیگران صحبت نموده، گفتند که این را مسئولیت خود می‌دانیم که برای توسعه اقتصادی و کاریابی در کشور سرمایه گذاری نماییم.

آنان گفتند که در نظام گذشته سرمایه گذاران و تاجران به نام های مختلف آزار و اذیت می شدند و از آنان پول گرفته میشد، اما اکنون به این خوشحال اند که امارت اسلامی از تاجران و سرمایه گذاران حمایت نموده و همکار شان می باشد.

آنان شماری از مشکلات تاجران افغان را با کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء شریک ساخته و خواستار بازاریابی در کشور و فراهم آوری تسهیلات بیشتر به تاجران کشور گردیدند.

مولوی عبدالکبیر کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء در این دیدار از تمام تاجران تشکر کرد که در کشور سرمایه‌گذاری کرده اند و افغان ها را تنها نگذاشتند.

وی گفت که عواید بیشتر کشور از طریق تجارت و سرمایه گذاری است و سرمایه گذاران افغان برای انکشاف اقتصاد تلاش می کنند که از آنان تشکر می کنیم.

موصوف افزود که امارت اسلامی در کنار تاجران ایستاده و آماده هرگونه همکاری با آنان می باشد.

کفیل و معاون سیاسی ریاست در اخیر صحبت هایش اطمینان داد که به منظور حل مشکلات تاجران افغان، به ادارات مربوطه هدایات لازم خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *