سخن انیس

مجاهد؛ شمشیر خداست

دشمنان، پیوسته برای اضمحلال و نابودی دین مقدس اسلام تلاش می‌ورزند و از راه‌های مختلف می‌خواهند امت اسلامی را ضربه بزنند و سیطره سیاه خود را در جهان گسترش بدهند.

دشمنان، پیوسته برای اضمحلال و نابودی دین مقدس اسلام تلاش می‌ورزند و از راه‌های مختلف می‌خواهند امت اسلامی را ضربه بزنند و سیطره سیاه خود را در جهان گسترش بدهند.

اما مجاهد است که برای دفاع از دین مقدس اسلام سینه سپر کرده، از امت اسلامی پاسداری نموده و برای گسترش دین مقدس اسلام جان شیرین خود را فدا می‌کند.

درست است که هر مسلمان در پیشگاه رب العالمین جایگاهی دارد، اما مسلمان‌ِ مجاهد مقام رفیع و بلندی دارد و در پیشگاه رب العزت از جایگاه خاصی برخوردار می‌باشد.

چون شمشیر مجاهد است که تمام شئون و شعبات دین مقدس اسلام را محافظت کرده و زنده نگه داشته است.

مجاهدین استند که باخون مطهر خود، درخت اسلام را آبیاری نموده و بالآخره به ثمر می‌رسانند.

مجاهدین شمشیر خدا استند و این شمشیرهاست که از نیام بیرون می‌آیند و بر گردن باطل و باطل‌پرستان اصابت می‌کنند.

افغانستان عزیز نیز سرزمین مجاهدخیز و شهیدپرور است و این مجاهدین بودند که در درازنای تاریخ با خون پاک شان گلیم اشغالگران را جمع کردند و ماشین جنگی متجاوزین را از چرخش باز ماندند و بالآخره کشور را از سیطره سیاه آنان برای همیشه پاک نمودند.

واضح است در بیست سال، لشکر دجّال با همدستی مسلمان‌نماها، افغانستان را مرکز نظامی خود ساخته بودند و می‌خواستند ازاین طریق سیطره خود را در دیگر نقاط جهان نیز گسترش بدهند.

اما شجاعت و فداکاری مجاهدین افغانستان، طلسم متجاوزان خون‌آشام را شکستاند و آنان را در انظار جهانیان برای ابد رسوا و روسیاه ساخت.

پس دستان هر مجاهد قابل بوسیدن است و هر یک ستاره‌ی درخشانی است در آسمان تاریخ کشور.

بر نسل‌های آینده‌ی کشور نیز لازم است که ازاین قهرمانان الگو بگیرند و با جهاد و مبارزه‌ی اسلامی، تاریخ خود، ملک و ملت را رنگین و پرشکوه، رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *