افغانستان

مولوی عبدالکبیر: در امارت سلامی هیچ‌گونه  تقسیم نژادی  زبانی و سمتی وجود ندارد

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء در دیدار با رهبری و شماری از اعضای شورای قومی بلوچ گفت در امارت اسلامی هیچ گونه تقسیم نژادی، زبانی و سمتی وجود ندارد.

معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء در دیدار با رهبری و شماری از اعضای شورای قومی بلوچ گفت در امارت اسلامی هیچ گونه تقسیم نژادی، زبانی و سمتی وجود ندارد. دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرء ا دیروز با نشر خبر نامه یی گفته است. مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی با رهبری و شماری از اعضای شورای قومی بلوچ افغانستان دیدار نمود.

‏در این دیدار سردار غلام نبی بلوچ و داکتر غلام سخی به نمایندگی از دیگران صحبت نموده، گفتند که قوم بلوچ از امارت اسلامی حمایت می‌کند و به هرگونه همکاری با آن آماده است. آنان همچنان بعضی از مشکلات و پیشنهادات قوم یاد شده را شریک ساختند. مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزراء گفت که قوم بلوچ در طول تاریخ، همیشه قهرمانی از خود نشان داده اند و در امارت اسلامی هیچ گونه تقسیم نژادی، زبانی و سمتی وجود ندارد. کفیل ریاست الوزراء در اخیر صحبت هایش افزود که در حمایت و هماهنگی مردم، متعهد به حل مشکلات هستیم و به منظور حل مشکلات قوم بلوچ به ادارات مربوطه هدایات لازم داده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *