افغانستان

زیباسازی چهارراهی پنجصد فامیلی در کابل

کار زیبا سازی چهارراهی پنجصد فامیلی در کابل ، به همکاری کمپنی احمدیارگروپ و به مصرف پیش از 5 میلیون افغانی تکمیل شد.

کار زیبا سازی چهارراهی پنجصد فامیلی در کابل ، به همکاری کمپنی احمدیارگروپ و به مصرف پیش از 5 میلیون افغانی تکمیل شد.

به گزارش آژانس باختر؛ در مراسمی که به این مناسبت برگزار شد، مولوی محمد خالد سجستانی معین خدمات شهری و حفظ محیط زیست کابل  از این نماد تازه ساخته شده در پنجصد فامیلی کابل رونمایی کرد.

مسئولان شاروالی کابل از آن تاجران و سرمایه گذاران که در برنامه زیبا سازی شهری  سهم گرفته اند، قدردانی کردند و گفتند: با تطبیق برنامه‌های زیبا سازی شهری شاروالی کابل، چهره و سیمای شهر، تغییر مثبت داشته است  و ساحات بیشتر شهر کابل تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت.

نماد زیبایی در چهارراهی پنجصد فامیلی به شکل اساسی و معیاری به مصرف  حدود 5 میلیون و 3 صد هزار افغانی به همکاری کمپنی احمدیار گروپ در سه ماه کاری، اعمار شده است که  شامل سنگفرش، فواره های تزئینی آب، فضای سبز، غرس نهال و گل بته‌های زینتی، نصب چراغ‌های تنویر، نصب و رنگ آمیزی جدول‌ها و کتاره ها است.

به گفته مولوی عبدالوکیل متوکل رییس سرسبزی شاروالی کابل، اطراف این چهارراهی پس از پاک سازی و تصفیه محلات  غصب و انتقال تاسیسات غیرقانونی؛ به سرسبزی آن اقدام صورت گرفت.

بربنیاد یک خبر دیگر:  شماری از محصلان در دیدار با مولوی عبدالرشید شاروال کابل، با اعطای لوح تقدیر، از خدمات ارزنده و کار کرد های سودمند وی قدردانی کردند.

این دانش آموزان  گفتند که با پشت کار مولوی عبدالرشید شاروال کابل ما شاهد تغییرات مثبت در چهره و سیمای شهر کابل استیم.

شاروال کابل، در سخنانش خود را خادم مردم عنوان کرد و بار دیگر تعهد سپرد که بیشتر از پیش برای خدمت  صادقانه آماده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *