افغانستان

مشکلات روند جمع‌آوری و تداوی معتادین بررسی شد

نشستی تحت ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن قاسمی، معاون ملکی معینیت مبارزه با مواد مخدر در مرکز نگهداشت و تداوی معتادین، (آغوش) برگزار شد.

نشستی تحت ریاست الحاج مولوی عبدالرحمن قاسمی، معاون ملکی معینیت مبارزه با مواد مخدر در مرکز نگهداشت و تداوی معتادین، (آغوش) برگزار شد.
در این نشست، در مورد اهمیت موضوع و کارکرد کمیته‌ی کاری مشترک جمع‌آوری معتادین تماس گرفته شد و همچنان روی مشکلات معتادین و بهترشدن امور این روند به تفصیل بحث صورت گرفت.
در این جلسه، نمایندگان وزارت‌ها و ادارات ذی‌ربط با ارایه‌ی گزارش‌ها، پیرامون روند جمع‌آوری معتادین، نگهداشت، تداوی، آموزش، اشتغال‌زایی و مشکلات آنان، هریک به تفصیل صحبت نمودند و توجه به این امر مهم را وجیبه‌‌ی ایمانی و وجدانی هر فرد ملت دانستند.
در آخر الحاج مولوی عبدالرحمن قاسمی، معاون ملکی معینیت مبارزه با مواد مخدر به مسئولین امور هدایت داد تا به وضعیت معتادین، توجه جدی نمایند و برای رفع مشکلات آنان، از هیچ‌گونه سعی و تلاش دریغ نورزند.
و همچنان اعضای این کمیته‌ی مشترک از بنیادهای خیریه، نهادهای کمک‌رسان و تاجران ملی خواستند که در این خدمت بزرگ سهیم شوند و دوشادوش امارت اسلامی افغانستان، این انسان‌های مظلوم و رنجدیده‌ی کشور را از چنگال سیاه مواد مخدر و بیماری مهلک اعتیاد، نجات ببخشند.
جلسه با صرف طعام افطاری و دعای خیروفلاح برای ملک و ملت به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *