افغانستان

مولوی عبدالکبیر دردیدار با معاون یوناما: امارت اسلامی مخالف تعلیم دختران نیست

معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با معاون سیاسی نمایندگی ملل متحد برای افغانستان، گفت که امارت اسلامی به شمول ملل متحد و دیگر نهاد های جهانی و کشور ها خواهان روابط خوب و فعال است.


معاون سیاسی ریاست الوزرا در دیدار با معاون سیاسی نمایندگی ملل متحد برای افغانستان، گفت که امارت اسلامی به شمول ملل متحد و دیگر نهاد های جهانی و کشور ها خواهان روابط خوب و فعال است.

دفترمطبوعاتی ریاست الوزرا روز پنجشنبه با نشر این خبر گفته است:

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا با مارکوز پوتزل معاون سیاسی نمایندگی ملل متحد برای افغانستان، دیدار کرد.

معاون سیاسی یوناما گفت: شورای امنیت سازمان ملل هفته گذشته، ماموریت یوناما در افغانستان را برای یک سال دیگر تمدید  کرد و این نهاد می خواهد برای یک سال دیگر به فعالیت خویش در افغانستان ادامه دهد.

وی از امارت اسلامی در زمینه تامین امنیت نهادهای مربوط سازمان ملل متحد و از پیام معاونیت سیاسی ریاست الوزرا به مناسبت روز جهانی زن تشکر کرد.

معاون سیاسی یوناما همچنان؛ از تلاش های کمیسیون تماس با شخصیت های افغان و بازگشت آنان به کشور قدردانی کرد که صدها شخصیت را به کشور آورده است و ابراز امیدواری کرد که  کار این کمیسیون ادامه یابد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا به  نوبه خود از همکاری نهاد های جهانی در امر کمک با مردم افغانستان به نیکی یاد کرد وبار دیگر گفت که امارت اسلامی در تامین امنیت کارکنان ودفاتر نهاد های بین المللی متعهد است .

وی از سازمان ملل متحد به خاطر این که پیشنهاد کرد تا جامعه بین‌المللی سفارت خانه های شان را در افغانستان بازگشایی نمایند، تشکر و قدردانی کرد.

معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت که امارت اسلامی مخالف تعلیم دختران نیست٬ امارت اسلامی به شمول ملل متحد، خواهان روابط خوب و فعال با همه نهاد های جهانی و کشورها است و امید دارد که جامعه جهانی  در راستای به رسمیت شناختن امارت اسلامی گام عملی بردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *