اخبارافغانستان

خلیفه سراج الدین حقانی: خواهان روابط و تعامل حسنه با کشور های جهان به ویژه جهان اسلام هستیم

سرپرست وزارت امور داخله در دیدار با هیئت کشورمالیزیا گفت: ما خواهان روابط و تعامل حسنه با همه کشور های جهان به ویژه جهان اسلام هستیم دفتر مطبوعاتی وزارت امورداخله دیروز با نشر این خبر گفته است: الحاج خلیفه سراج الدین حقانی سرپرست وزارت امور داخله افغانستان با نمایندگان وزارت های داخله، امور خارجه، دفاع و مشاوران دفتر نخست وزیر کشور مالیزیا در کابل دیدار کرد.

در این دیدار سرپرست وزارت امور داخله  گفت: ما خواهان روابط و تعامل حسنه با همه کشور های جهان به ویژه جهان اسلام هستیم، مالیزیا یک کشور اسلامی پیشرفته است، باید از تجارب که با موقعیت جغرافیایی و تاریخی ما سازگار است استفاده کنیم.

خانم داتو دوکتور شازلینا رییس هیئت فرستاده شده سلام ها و تمنیات نیک نخست وزیر مالیزیا را به خلیفه سراج الدین حقانی رساند وهمچنان در مورد تلاش ها و توانایی های مالیزیا در زمینه امنیت سایبری و جرایم دیجیتال معلومات داد و وعده سپرد که مالیزیت تجارب خود را با نظام موجود در افغانستان شریک خواهد کرد. در این دیدار میان وزارت خانه های داخله هر دو کشور در قسمت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، آموزش پولیس افغان و تبادل تجارب و همکاری ها میان دو طرف بحث صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *