اخبارافغانستان

جلسه کمیسیون تثبیت  وسایط و اسلحه دولتی در بامیان برگزار شد

جلسه کمیسیون تثبیت و ثبت وسایط و اسلحه دولتی با حضور الحاج مولوی عبدالله سرحدی والی ولایت بامیان، مل پاسوال مولوی سید محمد حنیف عباده آغا قوماندان امنیه ولایت بامیان،  محمد ابراهیم تائب ریس استخبارات ولایت بامیان، مولوی نصرت غوری قوماندان لوای چهارم پیاده ولایت بامیان،  هیئت کمسیون تثبیت و ثبت وسایط و اسلحه دولتی، آمرین حوزه های امنیتی، قوماندانان و مدیران استخبارات ولسوالی ها و مدیران داخلی قوماندانی امنیه بامیان، دیروز دوشنبه ۱۴ حوت سال جاری، در سالون جلسات قوماندانی امنیه بامیان برگزار شد.

در این جلسه نخست الحاج مولوی عبدالله سرحدی والی بامیان گفت: «قربانی زیادی برای حاکم شدن این نظام داده شده است و هیچ نوع ظلم پذیرفتنی نیست».

همچنان والی بامیان افزود: «کسی که خود را مجاهد می داند به اموال بیت‌المال خیانت نکند و اگر اسلحه و یا وسایط نزدشان است مطابق به فرمان امیرالمؤمنین (حفظه الله) تسلیم نمایند».

مل پاسوال مولوی سید محمد حنیف عباده آغا قوماندان امنیه ولایت بامیان  نیز در این جلسه از تمام مسئولین خواستند تا لیست وسایط و اسلحه اداره شان را که در حکومت قبلی موجود بوده و همچنان  کسانیکه در اوایل فتح این اسلحه و وسایط را تسلیم شده اند به هیئت کمیسیون تثبیت و ثبت وسایط و اسلحه دولتی تسلیم نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *