جهان

بیش از 50 نفر در امریکا بر اثر طوفان زمستانی جان باختند

طوفان زمستانی و سرمای شدید قطبی که اکثر آمریکا را فراگرفته تاکنون جان ۵۹ نفر را گرفته و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر را در این کشور تحت تاثیر خود قرار داده است.

طوفان زمستانی و سرمای شدید قطبی که اکثر آمریکا را فراگرفته تاکنون جان ۵۹ نفر را گرفته و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر را در این کشور تحت تاثیر خود قرار داده است.

به گزارش روز شنبه رسانه ها، تارنمای شبکه خبری «ان بی سی نیوز» با انتشار این خبر افزود: سرمای شدید که حدود یک هفته است آمریکا را فراگرفته از ظهر جمعه (به وقت محلی) از مونتانا واقع در شمال غرب تا فلوریدا در جنوب شرقی آمریکا را در برگرفته و هشدار یخ‌بندان در سراسر جنوب همچنان باقی است.

بنابراین گزارش قربانیان این موج سرما در ایالت‌های

تنسی، اورگان، الینویز، می سی سی پی، واشنگتن، کنتاکی، نیویورک و لویزیانا بوده‌اند.

ان بی سی نیوز افزود: هم اکنون پس از بارش برف در ایالت های آمریکا هشدار یخ‌بندان می‌تواند بیشترین آمار مرتبط به قربانیان هوای سرد در این کشور را به همراه داشته باشد.

به گزارش رسانه ها از دفتر نیویورک؛ طوفان زمستانی و یخبندان در آمریکا منجر به تعطیلی مدارس شد.

بنابراین گزارش، مدارس دولتی شهر بالتیمور و مدارس دولتی پیتسبورگ نیز روز جمعه تعطیل شدند. در نشویل، مدارس در تمام هفته به‌دلیل بارش برف که جاده‌ها را مسدود کرد، تعطیل شده‌اند.

مقامات آمریکایی روزجمعه اعلام کردند: شهر نیویورک احتمالاً ۲.۵ تا ۵ سانتیمتر بارش برف را شاهد باشد که این بارش پس از خشکسالی برفی به مدت ۷۰۰ روز در این شهر اتفاق می‌افتد.

فیلادلفیا وضعیت اضطراری بارش برف اعلام کرده و مدارس را برای جمعه تعطیل کرده است. شرل پارکر شاروالی فیلادفیا هشدار داد که طوفان «کاملاً جدی» است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *