سیاسی

چگونه میتوانیم قدس را از ظلم رژیم غاصب آزاد سازیم؟

جنگ اسرائیل وفلسطین 76 سال قبل از امروز در سال 1947میلادی زمانی آغاز شد که سرزمین مقدس فلسطین به دو کشور فلسطین واسرائیل تقسیم شد، ساکنین اسرائیل اکثرا یهودی های صهیونیست میباشند که قبل از سال 1947میلادی در سراسر جهان تیت وپراکنده وبه شکلی مفتضحانه زندگی میکردند.

جنگ اسرائیل وفلسطین 76 سال قبل از امروز در سال 1947میلادی زمانی آغاز شد که سرزمین مقدس فلسطین به دو کشور فلسطین واسرائیل تقسیم شد، ساکنین اسرائیل اکثرا یهودی های صهیونیست میباشند که قبل از سال 1947میلادی در سراسر جهان تیت وپراکنده وبه شکلی مفتضحانه زندگی میکردند.

این یهودی های بی وطن چطور واز کجا وبرای چی در این سرزمین مقدس مسکن گزین شدند؟ قبل از اینکه سرزمین انبیاء خیز ومقدس قدس به دو کشور بین فلسطین واسرائیل تقسیم شود، این سرزمین مقدس تحت چکمه های استعمار انگلیس یا بریتانیای وقت بود که بریتانیا و دنیای غرب این سرزمین مقدس را به عنوان خط مقدم با مسلمانان و اینکه از سرایت عقیده اسلامی به کشورهای غربی جلو گیری کنند استفاده میکردند، دنیای غرب از جابجا کردن یهودیان در سرزمین قدس مبارک دو پلان عمده داشتند.

اول: اینکه یهودیان را از پراکنده گی نجات دهند وبرای شان یک کشور مستقل ایجاد وآنها را متحد کنند دوم: چنانچه که سر سخترین دشمنان اسلام ومسلمین که در همه ادوار تاریخ با مسلمانان دشمنی سر سختی داشتند یهودیان بودند، میخواستند این دشمنان دیرینه مسلمین را به عنوان سپر دنیای غرب در مقابل اسلام ومسلیمن استفاده کنند جمع آوری کرده وبعداً این سرزمین مقدس را در سال 1947 با اکثر آراء در ملل متحد به دو کشور فلسطین واسرائیل تقسیم و به رسمیت شناختند.

دنیای کفر از جمع آوری یهودیان صهیونیست از اکناف جهان واستقرار شان در قلب کشورهای اسلامی و خلیج عرب اهداف عمده زیادی دارند که از جمله آنها تامین منافع کشورهای کفری در کشور های اسلامی خصوصاً کشورهای عربی خلیج فارس بود و همچنان این کشور یهودی را به عنوان آله فشار بر کشورهای عربی واسلامی نیز استفاده میکنند، از اسرائیل به عنوان خط مقدم دنیای کفر در مقابل دنیای اسلام نیز استفاده میکنند.

از بدو تاسیس کشور اسرائیل تا به امروز جنگ اسلام وکفر در آن سرزمین جریان دارد که این جهاد مقدس را تنها ملت مظلوم ومسلمان فلسطین بردوش میکشد، از این معرکه مقدس تا اکنون 76 سال میگذرد ولی تنها دوبار کشور های عربی که در همسایه گی فلسطین هستند ائتلاف کردند ولی متاسفانه هر دو مرحله با شکست رو برو شدند وحتی عده از این کشورهای عربی قسمت های از سرزمین های شان را نیز از دست دادند، ازآن دو جنگ به بعد متاسفانه تمام جهان اسلام فقط جنایات رژیم صهیونیستی را فقط با اعلامیه ها محکوم میکنند وبس، در حالیکه دنیای غرب و کشور های کفری به شکل آشکارا و با حضور نظامی از جنایات رژیم غاصب اسرائیل در مقابل مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین حمایت میکنند.

حال سوال اساسی اینجاست که تا به چی وقت این جنایات ادامه خواهد داشت؟ چی وقت جهان اسلام از خواب غفلت برمیخیزد و برادران وخواهران بی گناه فلسطینی را از چنگال این خون خواران نجات میدهند،چگونه میتوانیم جلو این رژیم غاصب را بگیریم و این یهودی های دین ستیز را متوجه اعمال بد شان می نمائیم، برای این پروسه چند نقطه اساسی را یادآور میشوم:اول: اسرائیل آله دست آمریکا در منطقه است و آمریکا به شکل آشکارا از اسرائیل حمایت مالی ونظامی میکند واسرائیل در کنترول آمریکا است چون ( هر آنکه نان دهد فرمان دهد) در اینطرف قضیه پایگاهای مهم نظامی واستراتیژیک آمریکا در کشورهای عربی موقعیت دارد اگر کشورهای عربی آمریکا را متوجه اعمال شوم آن نماید وبرایش ضرب الاجل کوتاه مدت تعین کند برای بیرون کردن پایگاه های نظامی خود از منطقه ممکن آمریکا بخاطر حفظ منافع وپایگاهای خود در منطقه بر اسرائیل فشار آورد که از جنگ در فلسطین دست بردار شود.

دوم: اگر کشورهای اسلامی خصوصاً کشور های خلیج عرب بجای غرب وآمریکا با کشورهای ابر قدرت شرقی مثل روسیه وچین توافقات نظامی، اقتصادی وسیاسی را تقویت بخشد و دنیا را از چند قطبی به دو قطبی تبدیل نماید که شرق وغرب است ممکن این به نفع کشورهای اسلامی خصوصاً فلسطین باشد، این کار میتواند آمریکا اسرائیل و حامیان شان را متوجه اعمال زشت وننگین شان کند.

سوم: اگرنماینده گان کشورهای اسلامی وعربی در سازمان ملل به اتفاق ویک پارچه در مقابل اسرائیل غاصب صدای شان را بلند کنند و به محکمه عدالت بین المللی و شورای امنیت سازمان ملل متحد از جنایات اسرائیل در غزه شکایت کنند ممکن کشورهای کفری بخاطر خاموش کردن احتجاج کشورهای اسلامی بر اسرائیل فشار آورد تا از جنایات خود دست بردار شود.

چهارم: در آن عده از کشورهای اسلامی وعربی که نمایندگان دیپلوماتیک رژیم غاصب حضور دارند کشور های اسلامی دیپلومات های شان را از اسرائیل فراخوانده و دیپلوماتان اسرائیل را از کشورهای خود بیرون نمایند و روابط سیاسی، اقتصادی و دیپلوماتیک را با اسرائیل قطع کنند این کار باعث خواهد شد که اسرائیل بخاطر رفع انزوای سیاسی ودیپلوماتیک خود در منطقه از تعرض وجنگ با فلسطین دست بردار شود.

پنجم: کشور های اسلامی بجای سازمان همکاری های اسلامی اتحادیه کشور های اسلامی را ایجاد وسهولت های لازم را بین اقشار مختلف کشور های اسلامی ایجاد نمایند که با این کار هم میتوانند مسلمانان را متفق نموده وهم قوت مهمی در مقابل رژیم غاصب و حامیانش باشند، بااین کار دیگر هیچ کشور کفری جرآت نخواهد کرد که حتی بر یک جزء از خاک کشورهای اسلامی حمله نماید.

در آخر چند مشوره برای کشور های عربی خصوصاً کشور های که مرز مشترک با فلسطین دارد.

ای حکام عرب که شما در جال غلامی غرب گیر مانده اید، اگر شجاعت حمایت از برادران وخواهران مظلوم فلسطین را ندارید لطفاً زمینه مهاجرت مبارزین واقعی ومجاهدین راستین راه حق و فدائیان راه آزادی قدس شریف را باز کنید تا این مبارزین که در کنار واطراف جهان منتظر حضور در معرکه مقدس قدس هستند، را از مرز های خود اجازه دهید تا بروند و برای این لکه ننگ که شما بر پیشانی جهان اسلام ومسلمین گذاشتید نقطه پایان گذاشته واز برادران وخواهران مظلوم فلسطینی خود دفاع کنند.

گرچه پیشنهاد فوق از حکام کشورهای اسلامی خصوصاً حکام اعراب ناممکن است ولی باز هم ای حکام عرب لطفاً بخاطر آه وناله های آن کودکان بی گناه فلسطینی که امروز به خون غلطیده اند راه را برای مجاهدین نه بطور آشکار بلکه به شکل مخفی باز کنید تا این مبارزین برای دفاع از مسلمانان فلسطین وقدس آماده شوند، در غیر اینصورت این هم بدور نخواهد بود که روزی کاسه صبر این مجاهدین وفدائیان آزادی قدس لبریز خواهد شد ومجبور خواهند شد تا شما را که به عنوان سپر برای رژیم غاصب گردیده اید محو ونابود وشما را به سر نوشت آن رژیم غاصب گرفتار خواهد کرد.

یاد تان باشد که مسلمانان جهان نمیتوانند این قدر ظلم وبربریت را بر خواهران وبرادران فلسطینی شان تحمل کنند و روزی خواهد رسید که علیه شما فتوای جهاد صادر وآن وقت برای شما بسیار جبران ناپذیر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *