جهان

قتل محصل اردنی در هامبورگ به دلیل حمایت از مردم فلسطین

اخباری درباره کشته شدن یک محصل اردنی در یک کشور اروپایی به سبب همبستگی با مردم فلسطین و غزه منتشر شده است.

 

اخباری درباره کشته شدن یک محصل اردنی در یک کشور اروپایی به سبب همبستگی با مردم فلسطین و غزه منتشر شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از النشره، اخبار ضد و نقیضی درباره کشته شدن یک محصل اردنی در هامبورگ آلمان به دلیل اعلام همبستگی با فلسطین مخابره شده است. پس از اینکه تصاویر و اخبار مربوط به کشته شدن این دانشجوی اردنی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، رسانه های اردنی اعلام کردند که وزارت خارجه این کشور پیگیر ماجرا است.

پایگاه خبری آلمانی« islamiq.de »از کشته شدن این دانشجو به ضرب گلوله خبر داد و علت آن را نیز همبستگی با فلسطین عنوان کرد.

این رسانه آلمانی گزارش داد: محصل اردنی به نام محمد برکات که ۲۱ سال سن دارد ، در هامبورگ کشته شده و موضوع به درگیری کنونی در خاورمیانه ارتباط دارد. به نظر می رسد که این دانشجو که در پوهنتون هامبورگ آلمان تحصیل می کرد، در شبکه های اجتماعی با فلسطین ابراز همبستگی کرده است. خویشاوندان و برخی رسانه های عربی این موضوع را دلیل کشته شدن او در روز پنجشنبه اعلام کرده اند.

در حالی که رسانه های اردنی این اقدام را جنایت ناشی از نفرت ورزی قلمداد کردند، اما پلیس آلمان آن را اخبار کذب دانست.

این خبر در حالی منشتر می شود که جنایت رژیم صهیونسیتی و حمایت امریکا و دیگر دولت های غربی ویرانگرترین و هولناک ترین منازعه ممنوعه ای است که تخریب اماکن عمومی و شفاخانه ها، نابودی مساجد، بمباران مدارس، پوهنتون ها و کلیساها و کشته و مجروح کردن غیرنظامیان بی دفاع را در پی داشته است.

جنایت نتانیاهو و حامیانش، غزه را به قبرستان زنان،کودکان، بیماران و بیگناهان تبدیل کرده و صفحه سیاه دیگری بر پرونده این جانیان افزوده است.

وزارت صحت غزه در تازه ترین آمار خود روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۰ هزار و ۴۲۴ نفر خبر داد و اعلام کرد که شمار مجروحان این تجاوزات نیز به ۵۴ هزار و ۳۶ نفر رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *