سخن انیس

آرامش و سعادت در آغوش اسلام است

بدون شک، امنیت و آرامشی که در آغوش اسلام است در هیچ‌جای دیگری وجود ندارد و اسلام عزیز بدون شک بهترین پناهگاه برای انسان و قرآن کریم بهترین نصب‌العین و چراغ رهنما برای بشر است.

بدون شک، امنیت و آرامشی که در آغوش اسلام است در هیچ‌جای دیگری وجود ندارد و اسلام عزیز بدون شک بهترین پناهگاه برای انسان و قرآن کریم بهترین نصب‌العین و چراغ رهنما برای بشر است.

افغانستان از روزی که از لوث اشغال و نیروهای صلیبی و همکارانش پاک گردیده است، به امنیت و ثبات بهتری دست یافته است و با گذشت هرروز به آرامی وآبادی نزدیک‌تر می‌شود.

در چهل‌وچند سال گذشته افغانستان از جنگ، ناآرامی، ظلم، تجاوز، تهاجم و فساد رنج می‌برد و این سرزمین به یک مرکز جنگ و نقطه‌ی سوق الجیشی برای جنگ‌افروزان جهان مبدل گردیده بود.

اما با پیروزی امارت اسلامی افغانستان؛ گلیم جنگ، ظلم، فساد و هرگونه خشونت جمع گردیده و این ملک به یک سرزمین آرامش، ثبات و همدلی تبدیل شده است.

مردم زجردیده‌ی افغانستان، حالا شب و روز با خاطر آرام و بدون تشویش به کاروبار خود می‌پردازند و به زندگی آرام و پر از کیف و لذت‌‌بخش خود ادامه می‌دهند.

مردم افغانستان در مسیرهای دور و نزدیک دیگر هراسی از دزدان ندارند و در خانه‌های شان نیز با خاطر آرام زندگی می‌کنند و در شهر و قریه از گزند هرگونه بدامنی و ناآرامی محفوظ استند.

اگرچه یک تعداد شب و روز تبلیغات منفی می‌کنند و از این طریق نان به کف می‌آورند و روز و روزگار خود را در خارج می‌چلانند. اما واقعیت امر این است؛ امنیت و ثباتی که امروز در افغانستان به وجود آمده، بی‌نظیر است و مانند آن را در چهاردهه‌ی گذشته کسی سراغ ندارد.

ملت افغانستان نیز همه در حق آورندگان امنیت و ثبات دعا می‌کنند و همه با یک صدا و یک دل از نیروهای امنیتی و دفاعی خویش حمایت می‌نمایند و برای حفظ امنیت و آرامشی که برای شان دست داده است، کار و تلاش همه‌جانبه می‌کنند.

مغز سخن این است که تمام سعادت و آرامش در آغوش اسلام عزیز است و این دین مقدس انسان‌ها را عزت بخشیده است و از تمام بلیات و آفاتِ بی‌عزتی در امان می‌دارد.

ملت افغانستان یک ملت مجاهد و قهرمان است و هیچ‌گاه تن به ذلت بردگی نداده اند و هیچ‌متجاوزی را شاد از این کشور مرخص نکرده اند.

تمام تجاوزگران، اشغالگران و غلامان شان آخرالامر از این کشور رخت فرار خود را بربسته اند و با نوکران شان با فضیحت و روسیاهی از این جلوه‌گاه جهاد ومبارزه و اقامتگاه مردان آهنین، بیرون

شده اند.

چون این خاک و سرزمین،جلوه گاه اسلام عزیز است و هیچ قدرت کفری و استکباری نمی‌تواند در این سرزمین حکومت براند و اهداف شوم و شیطانی خویش را پیاده نماید.

از همین جهت است که این سرزمین یکبار دیگر از چنگال کثیف نیروهای صلیبی و همکاران داخلی شان آزاد شد، در آغوش پرامن اسلام قرار گرفت و از آرامش و ثبات بزرگی برخوردار گردید.

ما باید قدر این نعمت را بدانیم وبرای حراست و پاسداری‌اش از دل و جان تلاش کنیم و شکرگزار خدای بزرگ و مهربان خود باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *