افغانستان

برنامۀ آموزشی «پلانگذاری و پروپوزل نویسی» در وزارت اطلاعات وفرهنگ برگزارشد

ریاست منابع بشری وزارت اطلاعات وفرهنگ، دیروز برنامۀ آموزشی «پلانگذاری و پروپوزل نویسی» را برای آمران بخش های مرکزی این وزارت برگزار کرد.

ریاست منابع بشری وزارت اطلاعات وفرهنگ، دیروز برنامۀ آموزشی «پلانگذاری و پروپوزل نویسی» را برای آمران بخش های مرکزی این وزارت برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ در آغاز این برنامه مولوی سعد الدین سعید معین بخش مالی، اداری و گرځندوی این وزارت صحبت کرد و برنامه های آموزشی را در ارتقای ظرفیت آمران و کارکنان این وزارت ارزشمند دانست.

وی در رابطه به اهمیت برنامه «پلانگذاری و پروپوزل نویسی» معلومات داد و خاطرنشان کرد که  وزارت اطلاعات و فرهنگ از برگزاری  چنین برنامه های آموزشی حمایت می کند.

مولوی احسان الله «حسان» رییس منابع بشری  وزارت اطلاعات وفرهنگ، نیز در صحبت هایش راه اندازی این برنامه را در ارتقای ظرفیت آمران بخش های مرکزی این وزارت مهم خواند.

وی گفت که این برنامه پنج روز ادامه می یابد و در نظر است که در آینده چنین برنامه ها  برای مدیران بست های 4 و5 وزارت اطلاعات وفرهنگ نیز برگزار شود.

همچنان در اخیر این برنامه مسوولان، تصدیقنامه های فارغان برنامۀ «رهنمود تدوین پلان استراتیژیک وزارت اطلاعات و فرهنگ» را که چندی قبل برگزار شده بود، توزیع کردند.

در این برنامه شماری از کارمندان بخش های مختلف وزارت اطلاعات وفرهنگ،  اشترا ک کرده  بودند و در رابطه به رهنمود تدوین پلان استراتیژیک این وزارت بحث صورت گرفته بود.

فدا محمد دوست رییس پلان و پالیسی وزارت اطلاعات وفرهنگ، در سخنانش در رابطه به نقش پلان استراتیژیک در راستای رسیدن به اهداف اداره توضیحات داد .

وی افزود که برنامه «رهنمود تدوین پلان استراتیژیک وزارت اطلاعات و فرهنگ» موفقانه پایان یافت و در این برنامه اشتراک کنند گان به خاطر غنای این پلان  دیدگاه ها، طرح ها و پیشنهاد های شان را شریک کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *