افغانستان

مولوی سیف الدین طیب:مسئولیت دادن به مردم موجب پیشرفت کشور می شود

ریاست اصلاحات اداری و خدمات ملکی پروسه امتحان الکترونیکی نزدیک به 200 بست خالی ریاست آموزش فنی و حرفه ای را آغاز کرده است.

ریاست اصلاحات اداری و خدمات ملکی پروسه امتحان الکترونیکی نزدیک به 200 بست خالی ریاست آموزش فنی و حرفه ای را آغاز کرده است.

در این برنامه مولوی سیف الدین طیب معین نظارت و پالیسی ریاست امور عامه و تعدادی از مدیران و مسوولان ریاست اصلاحات اداری و خدمات ملکی اشتراک کردند.

مولوی سیف الدین طیب گفت واگذاری مسئولیت به مردم موجب پیشرفت و تقویت کشور و نظام می شود، بر این اساس امارت اسلامی برای کاندیداهای پست های خالی امتحان شفاف فراهم کرده است.

آقای طیب افزود که  هیچ گونه مداخله انسانی در روند معاینه مذکور وجود ندارد و تنها افرادی که توانایی دارند می توانند از طریق این معاینه به بست های خالی راه پیدا کنند.

رییس اداره آموزش فنی و حرفه ای گفت: به منظور شفافیت، احترام و عدالت، بست های خالی مربوط به این اداره به رقابت آزاد ارائه شده است که زمینه اشتغال صدها نفر را فراهم می کند.

به گفته مسوولان اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی؛ این اداره از زمان حاکمیت امارت اسلامی تاکنون حدود 25 هزار تن را برای وزارتخانه ها و موسسات مختلف از طریق رقابت آزاد معرفی کرده است

این آژانس در دو سال گذشته 3440 سوال جدید برای آزمون الکترونیکی آماده کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *