افغانستان

والی کابل: کمک‌های بشردوستانه به صورت شفاف توزیع شود

شیخ محمد قاسم خالد، والی ولایت کابل در نشست هماهنگی میان مسئولان کابل و نهادهای کمک رسان داخلی و خارجی، بر شفافیت بیشتر در توزیع کمک‌ها و هماهنگی میان نهادها و ادارت محلی تاکید کرده است.

شیخ محمد قاسم خالد، والی ولایت کابل در نشست هماهنگی میان مسئولان کابل و نهادهای کمک رسان داخلی و خارجی، بر شفافیت بیشتر در توزیع کمک‌ها و هماهنگی میان نهادها و ادارت محلی تاکید کرده است. دفتر مطبوعاتی مقام ولایت کابل دیروز (سه‌شنبه، ۱۴ سنبله)  با نشر خبرنامه‌ای گفته است که نشست هماهنگی میان مسئولان ولایت کابل و نهاد‌های کمک رسان داخلی و خارجی در مقر مقام ولایت کابل برگزار شد.

در این نشست ولسوالان چهارده واحد اداری ولایت کابل و نمایندگان نهاد‌های کمک رسان شرکت داشتند.

در این نشست  شیخ محمد قاسم خالد، والی کابل گفت:  «امارت اسلامی به رعایت حقوق مردم  متعهد است و برای  اتحاد بیشتر مردم کار می‌کند.»

وی بر شفافیت بیشتر در توزیع کمک‌ها  و هماهنگی میان نهادها و ادارت محلی تاکید کرده و به نهادهای کمک رسان  اطمینان داد که امنیت و مصئونیت آنان به گونه کامل تامین است.

این در حالی است که برخی از شهروندان پایتخت روند توزیع کمک‌های بشردوستانه را ناعادلانه می‌دانند و می‌گویند که در توزیع کمک‌ها برخورد سلیقه ای صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *