سخن انیس

شکست ابرقدرت‌ها، بیانگر شجاعت شما ملت است

دوسال قبل، مصادف با این روزها بود که حکومت جمهوریت به ریاست اشرف‌غنی مزدور امریکا سقوط داده شد و مجاهدین امارت اسلامی شهر کابل، پایتخت کشور را فتح نمودند.

دوسال قبل، مصادف با این روزها بود که حکومت جمهوریت به ریاست اشرف‌غنی مزدور امریکا سقوط داده شد و مجاهدین امارت اسلامی شهر کابل، پایتخت کشور را فتح نمودند.

همچنان مصادف با این روزها روز استرداد استقلال افغانستان از انگلیس است که ملت سلحشور و قهرمان افغانستان با کمال افتخار آن را جشن خواهند گرفت.

و همچنان این روزها مصادف با روز خروج نیروهای اشغالگر امریکایی از افغانستان است که ملت متین و مجاهد توانستند با فداکاری‌ و قربانی‌های فروان آنان را از خاک خویش بیرون کنند و درس عبرت برای شان بدهند.

بر نویسندگان و تاریخ‌نگاران کشور نیز لازم است که هریک در این راستا با کمال افتخار قلم بزنند و تجاوز اشغالگران، همکاری و همدستی غلامان آنان را و جهاد و فداکاری مجاهدین افغانستان را به سلک تحریر درآورند و برای نسل‌های آینده انتقال بدهند.

تا نسل‌های آینده بدانند که کِی‌ها در فروش مادروطن دست داشته اند و کِی‌ها برای حفظ و حراستِ اسلام، ناموس، خاک، شرف و ارزش‌های کشور ایثارگری کرده و قربانی داده اند.

تاریخ چیزی است که سایه‌آسا ملت‌ها را دنبال می‌کند و قدنماگونه، تمام زشتی و زیبایی ملت‌ها را انعکاس می‌دهد.

پس، سعی بلیغ به خرچ داده شود که تحولات اخیر کشور نیز درج تاریخ گردد، خصوصاً جهاد و فداکاری سال‌های پسین ملت مجاهد و قهرمان در رشته‌ی تحریر در بیاید و قربانی و شهادت ملیونی ملت باخدا به طور برجسته و برازنده، بازتاب داده شوند.

در این صورت؛ فردای ما نیز درخشان خواهد بود و نسل‌های بعدی با الگوگیری از جهاد و رشادت نیاکان شان، به مبارزه خواهند پرداخت و چون گذشتگان خویش در سایه‌ی اسلام، آزادی و استقلال، باسربلندی تمام، زندگی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *