افغانستان

معین وزارت اطلاعات وفرهنگ: پیشرفت وخود کفایی افغانستان به جوانان بستگی دارد

معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ درسفرش به غور ودیدار با جوانان، گفت که پیشرفت وخود کفایی افغانستان وابسته به جوانانش است. اودراین نشست که زیر نام فرصت ها برای آینده ی درخشان جوانان درشهرفیروزکوه برگزارشد، گفت که جوانان با غلبه برچالش ها، درآبادانی افغانستان سهم بگیرند.

معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ درسفرش به غور ودیدار با جوانان، گفت که پیشرفت وخود کفایی افغانستان وابسته به جوانانش است. اودراین نشست که زیر نام فرصت ها برای آینده ی درخشان جوانان درشهرفیروزکوه برگزارشد، گفت که جوانان با غلبه برچالش ها، درآبادانی افغانستان سهم بگیرند.قاری محمد یونس راشد ، استقلال عدالت اسلامی، تأمین امنیت و اقتصاد را برای پیشرفت و خودکفایی افغانستان مهم خواند و گفت که جوانان می‌توانند دراین بخش ها  نقش برازنده یی داشته باشند و با نظام شان یک جا برای آینده ی روشن کارکنند.

دراین نشست، ملااحمد شاه دین دوست والی غور، ازجوانان خواست تا دست به دست هم داده ، یکجا با نظام شان برای پیشرفت و آبادانی کشورشان سهیم شوند.

جوانان حاضر دراین نشست، ازطرح های معین جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ برای بهروزی و پیشرفت شان استقبال کرد و خواهان رسیدگی به چالش های شان ازجمله بیکاری شدند.

طبق یک خبردیگر، معین جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ ازروند فعالیت ریاست اطلاعات وفرهنگ غور، نظارت کرد.

او همچنان ازنماینده گی موزیم ملی وکتابخانه ی عامه دیدار کرد و برای بهتر شدن روند فعالیت های این ریاست، دستورهایی داد.

مولوی عبدالحی زعیم رییس اطلاعات وفرهنگ غور، دردیدار با قاری محمد یونس راشد گفت که روند فعالیت رسانه ها بهتر شده و کارهای فرهنگی در غور هم با تلاش های آنان رونق گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *