سخن انیس

امریکایی‌ها باید از برچسب‌زدن، دست‌بردار شوند!

امریکایی‌ها از زمانی که از افغانستان با شکست ننگین و مفتضحانه بیرون شده اند، دست به هرگونه تبلیغات منفی می‌زنند و پیوسته برچسب می‌زنند.

امریکایی‌ها از زمانی که از افغانستان با شکست ننگین و مفتضحانه بیرون شده اند، دست به هرگونه تبلیغات منفی می‌زنند و پیوسته برچسب می‌زنند.

واضح است که آنان در پی انتقام شکست خود استند و برای آسیب‌رساندن به امارت اسلامی همواره فرصت می‌طلبند.

اما این فرصت‌ها دیگر هرگز به دشمنان اسلام و افغانستان میسر نخواهند شد و این دشمنان، آرمان‌های ناپاک خود را به گور خواهند برد.

چندروزقبل برخی از مقامات امریکایی ادعا نمودند؛ اسلحه‌‌یی که از امریکا بعد از فرار در افغانستان به جای شان مانده، به کشورهای دیگری به فروش می‌رسند.

این ادعا ها را سخنگویان و مقامات امارت اسلامی افغانستان، کاملاً بی‌اساس خواندند و با شدیدترین الفاظ رد نمودند.

بدون شک امریکا و هم‌پیمانانش بعد از شکست ننگین در افغانستان، پیوسته به تبلیغات منفی می‌پردازند و همواره می‌خواهند که شکست خود را ازاین طریق جبران نمایند.

اما، این کشورهای شکست‌خورده باید بدانند که با تبلیغات و دروغ‌بافی‌ها چیزی را به دست آورده نمی‌توانند و به هیچ‌موفقیتی هم دست نمی‌‌یابند.

بر این کشورها بهتر است به جایی که به تبلیغات مبادرت می ورزند؛ باید به تعامل و روابط دیپلوماتیک رو بیاورند و با درک حقیقت‌ها، امارت اسلامی افغانستان را به رسمیت بشناسند.

چون در افغانستان نظام مقتدر اسلامی و حکومت کاملاً مشروع ساخته شده است و ملت افغانستان اعم از زن و مرد و پیر و جوان ازاین نظام اسلامی و ملی راضی استند و به طور همه‌جانبه از آن حمایت می‌کنند.

پس تبلیغات و برچسپ‌زدن‌ها دیگر کارگر نخواهند افتاد، بهتر آن است که امریکا به محتوای توافق‌نامه، وفا کند و جهان در مجموع برای به رسمیت‌شناسی امارت اسلامی افغانستان، آماده شوند و به این امر مستحسن عملاً اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *