افغانستان

تقدیر از تلاش های نهاد های امنیتی در تأمین امنیت ایام عید

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا از تلاش های مسئولان و کارمندان نهادهای امنیتی در راستای تأمین امنیت روز های عید ستایش کرد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا از تلاش های مسئولان و کارمندان نهادهای امنیتی در راستای تأمین امنیت روز های عید ستایش کرد.دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا دیروز با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالکبیر کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی با مولوی عبدالحق وثیق  رئيس عمومی استخبارات و شیخ نورالله منیر رئيس دارالافتاء مرکزی به گونه جداگانه دیدار کرد.

در این دیدارها رئيس عمومی استخبارات در مورد فعالیت ها و دستآوردهای ریاست متذکره به کفیل ریاست الوزرا معلومات داده یاد آور شد که در این اواخر نیروها و کارمندان استخبارات در بخش های مختلف دستآوردهای قابل توجه دارند.

به گفته وثیق میان استخبارات و سایر نهادهای امنیتی هماهنگی کامل وجود دارد و برای عملی نمودن برنامه های امنیتی و استخباراتی مشترکاً کار می کنند.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی و کفیل ریاست الوزرا تلاش های مسئولان و کارمندان نهادهای امنیتی را در راستای تأمین امنیت مطمئن در روزهای عید سعید اضحی مورد تقدیر قرار داد و تلاش و زحمات آنان را قابل افتخار دانست و به منظور بهبود امور به رئیس عمومی استخبارات هدایات لازم داد.

کفیل ریاست الوزرا در ملاقات با شیخ نورالله منیر رئیس دارالافتاء مرکزی، گزارش کاری آن اداره را شنید.

رئیس دارالافتاء مرکزی گفت: روی صدها موضوع مهم کار صورت گرفته است. موصوف اطمینان داد که از سوی متخصصین و کارشناسان در روشنایی شریعت، کار روی مسایل و موضوعات مربوطه ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *