سخن انیس

حجاب برای زنان، وجاهت و شخصیت می‌بخشد

حجاب فریضه‌ی الهی است و برای زنان وجاهت و شخصیت می‌بخشد.

حجاب فریضه‌ی الهی است و برای زنان وجاهت و شخصیت می‌بخشد.

غربی‌ها با ترویج فرهنگ مزخرف و بی‌حیایی، حق مشروع و ارزشمند زنان را می‌ربایند و بجای آن، فرهنگ پوچ و بی‌معنی را تقدیم جامعه‌ها می‌کنند و با این کار می‌خواهند افکار جوامع اسلامی را تغییر بدهند.

شکی نیست که با ترویج این فرهنگ‌های مبتذل، تغییرات زیادی در جوامع اسلامی وارد می‌شود و امریکا با این روند می‌تواند حسّ شهامت و غیرت را در وجود مسلمانان در آتش بکشد و مقاصد خود را به آسانی در کشورهای اسلامی و در میان توده‌های مسلمان، تحقق ببخشد.

با اشغال افغانستان توسط امریکا؛ رسم ناپسند بی‌حجابی دوباره ترویج یافت و جامعه‌ی ما در گند فساد اخلاقی کشانده شد و این امر باعث گردید که نیروهای متجاوز بیگانه مدت ۲۰ سال در این مملکت اسلامی باقی بمانند و طبل حکومت و آقایی بزنند.

اما بازهم این نیروهای اشغال‌گر، به همت والای مجاهدین و نبرد حماسه‌آفرین مجاهدین این مرزوبوم به زانو در آمدند

و در هاون رشادت و مبارزات طاغوت‌شکن مجاهدین، خُردوخمیر شدند.

در این جهاد پاکبازانه، مردان باغیرت و زنان باحجاب، مجاهدین را پیوسته مدد رساندند و دشمنان اسلام و افغانستان را از خاک راندند و پوز آنان را به خاک ذلت مالیدند.

حجاب، دراین کشور اسلامی ریشه‌های دیرینه‌ دارد و زنان این مرزوبوم به‌هیچ‌وجه آماده نیستند این عزت را از دست بدهند و این ارزش والا را پامال هوا و هوس نمایند.

زنان جامعه‌ی ما به ارزش های دینی و شرعی و فرهنگ اصیل خویش، وفادار استند و هیچ‌گاه این ارزش‌ها را به دست باد بی هودگی نمی‌سپارند و تن به ذلتِ بی‌حیایی نمی‌دهند.

تلاش دشمنان در این ارتباط بی‌معنی خواهد بود و زود است که فرهنگ کاملا ناب اسلامی در افغانستان نهادینه شود و فرهنگ‌های مزخرف که ساخته‌وپرداحته‌ی امریکا و غرب است،  ازاین سرزمین جهادی و شهیدپرور برای ابد نابود گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *