گزارش

مولوی ذاکر: تمام افغان ها بخاطر آبادی کشور متحد شوند

رئیس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی با ده ها تن از علمای کرام، وکلای گذر، متنفذین و جوانان ناحیه هشتم شهر کابل دیدار کرد.

 

رئیس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزراء امارت اسلامی با ده ها تن از علمای کرام، وکلای گذر، متنفذین و جوانان ناحیه هشتم شهر کابل دیدار کرد.

در این دیدار علما و بزرگان متذکره، تعهد شان را با امارت اسلامی تجدید نموده، گفتند که در دو سال گذشته امارت اسلامی پروژه های اساسی را تطبیق کرده است.

آنان افزودند که در اداره قبلی سطح جرایم جنایی، قاچاق انسان و مواد مخدر به اوج رسیده بود، در تمام ادارات دولتی و غیردولتی فساد جا گرفته بود، اما با   حاکمیت امارت اسلامی جلو جرایم، قاچاق و مواد مخدر گرفته شد و در تمام کشور گلیم امنیت هموار گردید.

آنان گفتند، اینکه نظام اسلامی حاکم شده باید از این فرصت برای منفعت اسلام، هموطنان و کشور استفاده درست صورت گیرد و افغانستان به ثبات پایدار رسانیده شود.

همچنان بزرگان ناحیه هشتم شهر کابل مشکلات و پیشنهادات مردم ناحیه هشتم را با رئیس عمومی دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزراء شریک ساختند.

مولوی ذاکر ضمن خوش آمدید به علما و متنفذین یادشده گفت، افغانستان بعد از سختی ها و تکلیف های بسیار نفس راحت کشیده است و همۀ افغان ها باید بخاطر آبادی کشور متحد شوند.

ذاکر افزود، در طول تاریخ تهاجم فکری، فرهنگی و نظامی بالای افغانستان صورت گرفته، اما مردم غیور و مجاهد افغانستان دست به دست هم دادند و در برابر آن سپر شدند که در نتیجۀ آن، نظام اسلامی در افغانستان حاکم گردید.

رئیس دفتر معاونیت سیاسی ریاست الوزراء گفت، افغانستان خانۀ مشترک تمام افغان‌ها است که امنیت آن‌ها تامین شده، هر افغان به حق خود می‌رسد و با امکانات بسیار اندک کارهای آبادی و بازسازی آغاز گردیده است.

موصوف به بزرگان و متنفذین ناحیه هشتم شهر کابل اطمینان داد، مشکلات باشندگان آن ناحیه را به منظور حل با ادارات مربوطه شریک خواهد ساخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *