افغانستان

تأکید کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزرا بر مبارزه با مواد مخدر

کفیل ریاست الوزرا در دیدار با معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله بر مبارزه با مواد مخدر و تقویت امنیت شهروندان تاکید کرد.

کفیل ریاست الوزرا در دیدار با معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله بر مبارزه با مواد مخدر و تقویت امنیت شهروندان تاکید کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست الوزرا دیروز با نشر این خبر گفته است: مولوی عبدالکبیر کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزرا با مولوی عبدالحق معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امور داخله دیدار کرد .
در این دیدار، مولوی عبدالحق در خصوص کارکردها و پیشرفت های اخیر در راستای مبارزه با مواد مخدر معلومات داد و گفت: در جریان ۱۸ ماه گذشته مبارزه در برابر مواد مخدر در کشور جدی بوده است.
موصوف گفت که وزارت امور داخله ده ها محل را که مراکز قاچاق و استعمال مواد مخدر بودند، از بین برده است٬ هزاران فرد معتاد به مواد مخدر از نقاط مختلف کشور جمع آوری و تحت درمان قرار گرفته اند.
مولوی عبدالحق همچنان گفت: وزارت امور داخله تلاش می کند تا به کار و بار، قاچاق و تولید مواد مخدر در کشور نقطه پایان بگذارد.
مولوی عبدالکبیر کفیل و معاون سیاسی ریاست الوزراء، تاکید کرد که باید در جهت تقویت امنیت هموطنان و مبارزه با مواد مخدر به تلاش های خود ادامه دهند تا مردم بتوانند در فضای آرام و مطمئن، زندگی سالم کنند.
کفیل معاون سیاسی ریاست الوزرا به منظور بهبود امور، به مولوی عبدالحق معین مبارزه با مواد مخدر وزارت هدایات لازم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *