جهان

بیست عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در 24 ساعت گذشته علیه نظامیان اسراییلی در کرانه باختری و قدس اشغالی

با تقویت مقاومت فلسطینی در منطقه مهم کرانه باختری و قدس اشغالی، نیروهای مقاومت فلسطین در 24 ساعت گذشته 20 عملیات مختلف را علیه صهیونیست‌ها در این منطقه انجام دادند که در نتیجه آن، سه نظامی اسراییلی زخمی شدند.

با تقویت مقاومت فلسطینی در منطقه مهم کرانه باختری و قدس اشغالی، نیروهای مقاومت فلسطین در 24 ساعت گذشته 20 عملیات مختلف را علیه صهیونیست‌ها در این منطقه انجام دادند که در نتیجه آن، سه نظامی اسراییلی زخمی شدند.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد: نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.
به گزارش این پرس، عملیات نیروهای مقاومت در شهرهای رام الله، قدس، أریحا، طولکرم، قلقیلیه، جنین و بیت لحم روی داده و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.
بنابر اعلام مرکز معطی، سه نظامی صهیونیست در عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری زخمی شدند.
نیروهای مقاومت فلسطین همچنین در پاسخ به شهادت دو جوان فلسطینی توسط نظامیان اسرائیلی، شهرک صهیونیستی «الون موریه» در شرق نابلس را گلوله باران کردند.
«سعود عبد الله الطیطی» و «محمد غازی أبو ذراع» دو جوان فلسطینی اهل اردوگاه «بلاطه» روز سه‌شنبه، 22 حمل بر اثر تیراندازی نظامیان رژیم اشغالگر در روستای «دیرالحطب» واقع در شرق نابلس (کرانه باختری) به شهادت رسیدند.
شبکه خبری الجزیره گزارش داد، این دو جوان فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه با نظامیان اشغالگر در نزدیک شهرک «الون موریه» واقع در روستای دیر الحطب در شرق نابلس شهید شدند.
در همین حال، نیروهای فلسطینی برج دیده‌بانی نظامیان صهیونیست در پست بازرسی اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را به آتش کشیدند.
در خبری دیگر، منابع صهیونیستی گزارش دادند که یک نظامی صهیونیست در عملیات استشهادی با سلاح سرد در نزدیکی شهرک «کریات» در الخلیل زخمی شد.
عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذعان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمین‌گاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *