اسلامی

اسلام؛ بستر گرم آرامش برای بشر است

اسلام دینی است که به پیروانش عزت و عظمت می‌بخشد و سعادت‌های بزرگی را نصیب شان می‌گرداند.

حکمت
اسلام دینی است که به پیروانش عزت و عظمت می‌بخشد و سعادت‌های بزرگی را نصیب شان می‌گرداند.
یکی ازاین سعادت‌ها و نیکبختی‌ها جاری شدن حدودالله و تطبیق شریعت ناب محمدی است که امنیت و آرامش را در پی دارد و باعث پیشرفت، آبادانی و شکوفایی سرزمین‌ها می‌گردد.
در سرزمین‌هایی که حدودالله جاری و احکام الهی به شکل واقعی‌اش ناقذ باشد، مردم از نعمت امنیت برخوردار می‌شوند و همچنان از عسل آزادی می‌چشند و کیف می‌کنند.
در سرزمین های اسلامی که حدودالله جاری نیست، مردم از عدم آمینت و آزادی رنج می‌برند و همیشه بار سنگین غلامی ابرقدرت‌ها را به دوش می‌کشند و سرنوشت شان را نیز مستکبران جهان، سیاه رقم می‌زنند.
ملت افغانستان، بندگان الهی استند و وابسته‌ی هیچ‌کشوری نیستند و شب‌ و روز از نعمت آزادی و آرامش لذت می‌برند و در سایه‌ی سعادت دستورات الهی و شریعت محمدی (ص) زندگی می‌کنند.
اما یک عده کشورهای شکست‌خورده و عقده‌مند از این آرامش و آزادی رنج می‌برند و از نافذشدن قوانین الهی و تطبیق شریعت که ضامن سعادت‌های بزرگی است، اظهار ناراحتی می‌کنند.
ملت مجاهد و بزرگ افغانستان این‌گونه اظهارات را در حالی‌که غیرمسئولانه می‌دانند و مغرضانه و به زیان افغانستان نیز می‌دانند.
چون ملت افغانستان، مدت‌های زیادی در خلای نبود اجرای حدودالله زندگی پرمشقتی را به سر بردند و لغو تطبیق قوانین الهی باعث کشتار، جنگ، چپاولگری، دزدی، فساد و فتنه‌های بزرگی در افغانستان گردیده بود.
ملت افغانستان، مطمین استند اگر قوانین الهی و شریعت ناب محمدی، در این سرزمین جاری شود، امنیت بیشتر از پیش افغانستان را در آغوش می‌کشد و دست هرگونه بدامنی و شرارت قطع می‌شود.
چون ملت مجاهد افغانستان از تطیبق حدودالله در امارت قبلی، خاطرات شیرین دارند و آن عصر را در تاریخ افغانستان، عصر آرام‌بخش، فسادشکن و طلایی می‌دانند.
ملت افغانستان به جهانیان، باز هم اطمینان می‌دهند که از ناحیه‌ی افغانستان هیچ‌گونه تشویش و هراسی نداشته باشند و بگذارند که این ملت زجرکشیده از مزایا و نعمت قوانین دین مقدس اسلام لذت ببرند و زندگی مملو از امن، آرامش، آزادی و آبادی را در حیات خویش تجربه نمایند.
اسلام خانه‌ی امن و آغوش گرمِ آرامش برای بشر است و انسان‌ را به زندگی پربرکت، نویدبخش و نشاط‌مند می‌رساند و سعادتِ ابدی انسان‌ها را تضمین می‌نماید.
تنها کسانی از اسلام و تطبیق شریعت می‌ترسند که وظیفه‌ی شان قتل، غارت، چپاول، فساد و استفاده‌جویی است.
هراسیدن از اسلام و ترسیدن از تطبیق قوانین الهی، به معنای جهالت و جنایت است و انسان را از سعادت‌‌ها محروم و از آرامش جسمی و روحی بی‌نصیب می‌گرداند.
بنابراین باید تمام بشر در آغوش امن اسلام عزیز قرار بگیرند و زندگی نویدبخش، سرشار از امید، آرامش، سعادت، رفاه و دستاوردها را تجربه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *